Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Jessnepp schreef:Ik ben Jessica van http://www.cheepoo.nl
Onze onderkant is gemaakt van stevig flexibel rubber.
Deze maskers komen trouwens uit de zelfde fabriek van de though1.
Alleen hebben wij er geen merk op laten zetten.![]()
Mochten jullie nog informatie willen of vragen hebben over onze masker stel ze gerust!![]()
![]()
Hier een foto van mijn hafje met cheepoo graasmasker met neusgaten!
[ Afbeelding ]
AaronYve schreef:Jessnepp schreef:Ik ben Jessica van http://www.cheepoo.nl
Onze onderkant is gemaakt van stevig flexibel rubber.
Deze maskers komen trouwens uit de zelfde fabriek van de though1.
Alleen hebben wij er geen merk op laten zetten.![]()
Mochten jullie nog informatie willen of vragen hebben over onze masker stel ze gerust!![]()
![]()
Hier een foto van mijn hafje met cheepoo graasmasker met neusgaten!
[ Afbeelding ]
Met neusgaten is idd fijner voor ze. Zijn die er alleen in het zwart?
Ik had vorig jaar een zwarte en toen ik hem van de wei haalde was
dat ding helemaal heet geworden van de zon. Hij had er echt last van.
Willemina_L schreef:Suffe vraag misschien maar kan je paard ook hooi eten met zo'n masker als er niet overal slow feeders zijn?
keeyzie schreef:Je kunt de orginele graasmaskers ook makkelijk omknippen naar zo'n touch model.
Doe ik al jaren. Zijn de neusgaten mooi vrij!
Azmay schreef:keeyzie schreef:Je kunt de orginele graasmaskers ook makkelijk omknippen naar zo'n touch model.
Doe ik al jaren. Zijn de neusgaten mooi vrij!
De horizontal of vertical door knippen? Ik heb eens gekeken maar de enige optie die echt iets oplevert bij mij is de verticale verstevigde los halen en weet niet of dat zomaar kan eigenlijk.
room10 schreef:Azmay schreef:
De horizontal of vertical door knippen? Ik heb eens gekeken maar de enige optie die echt iets oplevert bij mij is de verticale verstevigde los halen en weet niet of dat zomaar kan eigenlijk.
Horizontaal ! De slappe verbindings stukjes zal maar zeggen
Tieme schreef:Mijn graasmasker met neusgaten ga ik te koop zetten. rare maatvoering. Mijn paard heeft met bijna alles maat Full en houd dan nog ruimte over. Nu ook maat Full besteld maar hij is helaas te klein...
alles staat op zn uiterste en nog zit die korf tegen zn mond aangedrukt. geen ruimte er tussen. bij een paar paarden gepast die ook maat full hebben en ook bij die is hij te klein. Helaas een webshop die niks retour neemt.
Nu een green guard van de paardendrogist om te testen. niet het oude model maar echt een mandje. Hij doet het hier super goed mee.
Pasterza schreef:Oh die ken ik nog niet. Waar is die te koop? Ik zie het niet op de site van Ekkia staan.
Oh ik zie het al op een andere site. Dat lijkt me ook wel wat, dank je!
Ik ben wel benieuwd wat de omtrek aan de bovenkant is. Iemand die zo´n losse korf heeft en dat wil meten?
Pasterza schreef:Oh die ken ik nog niet. Waar is die te koop? Ik zie het niet op de site van Ekkia staan.
Ik ben wel benieuwd wat de omtrek aan de bovenkant is. Iemand die zo´n losse korf heeft en dat wil meten?
hotchocolat schreef:Pasterza schreef:Oh die ken ik nog niet. Waar is die te koop? Ik zie het niet op de site van Ekkia staan.
Dit is die van Ekkia
http://www.reitsportpferdundspass.com/nl/graasmasker
Ik vind ze niet hel groot vallen, meer een Cob/Full.
Omtrek kan staat in de link hierboven evenals de hoogte