Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dyonne schreef:unamie schreef:Als je budget het toelaat kan ik je Ninon schutte zeker aanbevelen
Daar kom ik eigenlijk nooit narigheid van tegen.
Voordeel is dat de kale boom eerst op je paard gepast wordt en dan pas de keuze van de kussens gemaakt word en daarom veel perfecter aan te passen dan een confectie zadel!
Behalve hier.. juist bij een korte brede pony. Zadel was compleet niet goed met blessures tot gevolg.. En nu ligt er een Colbert Brothers op, lange zweetbladen, ruime zit. 16,5 inch ligt er hier op, pony van 1.41m, ruiter 1.70m. En weer een blije pony. Heeft wel even geduurd voordat hij fysiek en mentaal er weer was.
linky schreef:Wat die Zaldi betreft ben ik het niet met je eens unamie, ik heb een Zaldi New Kent op een brede Gelderse, en dat ligt en zit fantastisch. We hebben nog een Gelderse die binnenkort bereden gaat worden, dat is echt een kort paardje maar ook daar ligt het super op.
linky schreef:Wat die Zaldi betreft ben ik het niet met je eens unamie, ik heb een Zaldi New Kent op een brede Gelderse, en dat ligt en zit fantastisch. We hebben nog een Gelderse die binnenkort bereden gaat worden, dat is echt een kort paardje maar ook daar ligt het super op.