Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Seltje schreef:In mijn geval is geld het probleem niet, dus ik wil nu echt een zadel dat past voor dit paard en dat binnen 3 jaar nog aan te passen is. Ik woon in België, maar dicht tegen Breda, en zoek nu weeral een ander zadel na een blessure,dat ben ik gewoon (kots) beu. Als ik schoenen voor mijzelf koop, en ik heb een tijd thuis gezeten met een knieprobleem, dan passen die schoenen nog steeds. Dat 3 zadels niet meer passend te maken zijn kan gewoon niet...
Seltje schreef:Ja.. Maar waar vind je die? Ik heb er hier al 4 laten passeren, 3 die niet meer moeten terugkomen, en de 4de eigenlijk ondertussen ook niet meer...
beatje schreef:Euforie dat topic was ik ook aan het volgens,helaas woont die meneer een eind van ons vandaan en ben ik bang dat ik weer veel geld kwijt ben voor een zadel wat niet past.Ik vind de website van Sella zadels niet heel duidelijk.
Pmarena het gaat hie rniet over Wow zadels ,de Ts vraagt naar een zadel wat op bijna ieder paard aan te passen is.
Als je zelf een product verkoopt en dat doe jij moet je er erg in houden dat je antwoorden niet over komen als ; Wij van WC eend bevelen u Wc eend aan.
Misschien heb je daar geen erg in,maar zo komt het bij mij in ieder geval over en dat vind ik een beetje storend en niet geheel neutraal.
Desiree schreef:Heb je gelijk in. Maar ik denk dat de zadelpasser hier een nog een grotere rol speelt in een passend zadel, dan een merk. En die moet je een zien te vinden. Een zadelpasser die er WERKELIJK verstand van heeft.
Olympia96 schreef:Waar kom jij vandaan TC62? Noord, Zuid, Oost, West?
ZJ, ik ben nog altijd benieuwd naar de grote fail bij jou aangaande Schutte. Jij bent de enige die ik ken die er niet uit is gekomen. De voorwaarden én bereidheid tot oplossen zijn altijd meer dan redelijk. Áls de termijn waarbinnen je klaagt ook maar redelijk is.
Olympia96 schreef:Waar kom jij vandaan TC62? Noord, Zuid, Oost, West?
ZJ, ik ben nog altijd benieuwd naar de grote fail bij jou aangaande Schutte. Jij bent de enige die ik ken die er niet uit is gekomen. De voorwaarden én bereidheid tot oplossen zijn altijd meer dan redelijk. Áls de termijn waarbinnen je klaagt ook maar redelijk is.
Seltje schreef:Maar passend 2de hands vind ik nooit, of ik zoek verkeerd. Ik heb mijn paard 3 jaar en daar ligt ondertussen het 3de nieuw boomzadel op, omdat elke zadelpasser hier in de buurt beweert het vorige zadel niet goed te krijgen, dat is in mijn geval nu al 4000 Euro's aan zadels,die niet goed liggen, op 3 jaar, voor hetzelfde paard... Dan kan ik beter 1 keer voor een wow investeren lijkt me...
pmarena schreef:Vaak hoor je dat pas als er iemand achter je rijdt ofzo