Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vencedor schreef:Ibonn.prijs van een zadel zegt niks. Ik heb er een gehad van 2000 euro en bleek ook ongeveer zo in elkaar te zitten. Van buiten prachtig zadel maar van binnen, boom, vulling en opbouw om te janken. Merk is inmiddels opgedoekt en verkoopt inmiddels onder een andere naam met dezelfde initialen en voor genoeg geld. Ben heel benieuwd of die zadels ook nog in argetinie gemaakt worden.,
) joshi_lotus schreef:Kan je niet iets doen omdat ze je bedonderd hebben?
Ik weet zelf nog niks van de "grote mensen wereld" maar zoals ik het lees hebben ze je gewoon bedonderd omdat het zadel is gerepareed met nietjes terwel ze je een goed en "heel" zadel voorschotelde.
Kan je daar geen aanklacht tegen fraude doen ofzo?
(zoals ik al zei, ik heb er geen verstand van, ben zelf ook nog maar een kind)
Zoe_97 schreef:joshi_lotus schreef:Kan je niet iets doen omdat ze je bedonderd hebben?
Ik weet zelf nog niks van de "grote mensen wereld" maar zoals ik het lees hebben ze je gewoon bedonderd omdat het zadel is gerepareed met nietjes terwel ze je een goed en "heel" zadel voorschotelde.
Kan je daar geen aanklacht tegen fraude doen ofzo?
(zoals ik al zei, ik heb er geen verstand van, ben zelf ook nog maar een kind)
Dit si niet gerepareerd, dit is hoe het zadel is, dus geen fraude. De garantie is verlopen, dus helaas moet het bedrijf niets doen, als ze met een oplossing komen is dat heel netjes.
Froukje schreef:Even advocaat van de duivel.. Iedereen loopt wel Epplejeck als z'n geheel afkraken, maar het was maar 1 kassiere die blijkbaar de regels niet kent.
Zoals ik al eerder zei, met het hoofdkantoor valt vaak een hele hoop meer te regelen dan met de meiden aan de kassa in de winkel.
en dat terwijl ze in de vacatures steeds vragen naar klantvriendelijk personeel met verstand van de pasrdenspullen...
Tjah... (Eerlijk is eerlijk, bij mij gaat alles van EJ zo snel stuk... dus ik kom er niet meer.... Mede door het personeel. Sommige zijn heel onkundig, komen met de meest rare dingen aan en sommige zijn gewoon ronduit lomp.... Zadels net op stal allemaal gestolen, en hij ging vertellen hoe blij die daar mee was, meer omzet... Toen dus meteen naar een andere winkel gegaan... 
Percy schreef:Ik denk toch dat de service heel erg afhankelijk is van wie in de winkel staat. Er is blijkbaar geen eenduidig beleid.
Met de rijlaarzen van mijn dochter die steeds weer stuk gingen hebben ze meegedacht en meegeholpen. Dat was in Breda. Ben daar nooit met een kluitje in het riet gestuurd. Toch hebben ze daar ook meisjes werken die werkelijk van toeten nog blazen weten. Ik ben oud en wijs genoeg om hun verkeerde adviezen te negeren maar investeren in de opleiding van het personeel zou geen overbodige luxe zijn.
Hoor van andere filialen hier op bokt hele andere negatieve verhalen.
Misschien moet ej toch eens kritisch kijken naar het personeel wat ze aannemen en daarna, zoals ik hier boven al zei, eens investeren in opleiden en begeleiden.
KimD schreef:2 jaar garantie TENZIJ anders aangegeven.Zou leuk zijn als we overal 2 jaar garantie op zouden hebben.
Hier ga je denk ik geen oplossing vinden, EJ staat in hun recht.