Sella heeft praktisch dezelfde singel en DH ook misschien dat die merken wel een bontje hebben? Mijn paard krijgt ook overal wat kale plekjes volgens mij ontkom je daar niet aan met een geschoren paard.
Het is DHH! Ik heb hier ook een lak halster van, merk is volgens mij failliet geweest maar heeft een doorstart gemaakt/naam iets aangepast. Heette eerste anders geloof ik
Ik heb een gewone schapenvachthoes gekocht en vermaakt: hoes opengeknipt, de vorm van de singel geknipt, aan de ene kant schapenvacht en aan de andere kant fleece-stof en klittenband om te sluiten, werkt heel goed.
Ja was gisteren al aan het knutselen geweest haha. Zit nu teddystof omheen. Het is wel iets van de laatste weken. Ik las ergens dat in februari veel paarden er last van hebben ivm verharing. Dus ik laat het eerst zo, en dan wacht ik even af tot ie de verharing door is. Maar jouw idee klinkt iig goed om te onthouden!
Moratoetje
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-17 12:30
Klopt, de wintervacht wordt nu kwetsbaar op een of andere manier. Mijn paard heeft nu wat plekjes van de rand van het zadeldekje en van de teugels.
wwillemijn
Geplaatst: 21-02-17 12:48
Ja hier ook; dekje, teugels, singel, schouders en borst door deken. Voel me net een beul nu haha
nummie
Geplaatst: 19-03-21 00:33
Ik zag dat er al lange tijd niet meer gereageerd is... maar:
Zijn er nog recente ervaringen met de singel? Zoek een vervanger voor de fairfax
Ik denk dat je hem gewoon moet proberen. Dat heb ik ook gedaan maar de mijne hoeft geen luxe, superzachte, anatomisch gevormde singel . Dus na contact heb ik hem weer terug gestuurd. Was trouwens via hypostore, daar hebben ze hem ook en als je een beetje zoekt, ook met 25% korting
Anoniem
Geplaatst: 19-03-21 16:53
Ik vind (vond) het een fijne singel. Superzacht en fijn in gebruik. Alleen is het paard waar ik hem bij gebruikte overleden en hij past niet op mijn nieuwe paard.
Hij is eventueel te koop. PB maar even als je interesse hebt.