Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moonfish13 schreef:Volgens mij past er niet langer onder, maar geen idee. Het is echt maar weinig en zelf ben ik ook niet zwaar. Kussens zijn 45.5 cm lang. Edit: dit zijn de lange kussens al, de kortere zijn 42.5.
moonfish13 schreef:Ik heb dat filmpje gezien en dat stuk is logisch, maar er word niet echt ingegaan op het stuk breedte van het zadel en waar extra op te letten.
moonfish13 schreef:Dat van het verstellen is mij bekend, anders had ik er al geen gekocht. Je wil toch eerst weten hoe de mogelijkheden zijn met aanpassen. Qua hoeveel ruimte in de kamer, het zadel ligt aan beide kanten ruim naast de wervelkolom, gok 2 cm aan beide kanten. Kussens stonden aan de voorkant duidelijk voor te krap dus die zijn een tikkie wijder gezet, achter niet. Kussens zitten geheel onder de takken van de boog trouwens. Dat is goed ondersteund als ik het zo zie.
Mayflower_ schreef:Ik ben sindskort eigenaar van een Barefoot Arizona nut. Had hiervoor een Bob Marshall maar die schoof helaas op mijn pony.
Ik had al een keer beloofd om een foto te plaatsen maar steeds niet aan toegekomen. Niet zo'n hele duidelijke maar wij zijn in ieder geval erg blij met het zadel!![]()
[ Afbeelding ]
ilangok schreef:Vandaag mijn nieuwe Cheyenne maat 1 gepast, op de foto trouwens niet aangesingelt. Ik ga er nog wel een andere pad bij kopen, gewoon de pad van barefoot of een andere bruine/zwarte pad die het zadel wat beter aansluit (als iemand nog een pad kwijt wilt, graag, haha).
De bedoeling is dat er nog endurancefenders en westernbeugels aankomen, en misschien ook nog een fork ipv een pommel.