Ik ben net zo lang als je vriend en ik zag er uit als een reus op eentje van 1.64m....
En nu heb ik er eentje van 1.67m (althans, op de keuring als driejarige gemeten) waar ik nog steeds niet klein op lijk... Ongelooflijk zeg...
Verder heb ik niet echt een nuttige toevoeging
Volgens mij hebben mannen over het algemeen kortere beentjes dan vrouwen, dat scheelt ook een hoop.
. Heb er jaren geleden (toen zat hij nog met een zaak in Eemnes) heel veel goede ervaringen mee opgedaan, was echt supertevreden over hem. Hij was heel duidelijk in zijn advies. Toen ik een zadel nodig had, had hij een heleboel testzadels meegenomen naar stal om uit te proberen. Hij wist me, toen hij mijn pony zag, eigenlijk meteen te vertellen dat hij op dat moment niks passends bij zich had én is actief mee gaan zoeken naar de goede oplossing binnen mijn budget (zowel tweedehands als nieuw). Heeft uiteindelijk (vrijblijvend) een Thorowgood XXW uit Engeland voor me laten overkomen, die waren toendertijd nog niet in NL verkrijgbaar. Dat zadel heb ik nu nog plezier van.