Moet wel zeggen dat ik ondanks mijn slechte rug, geen last van rugpijn heb met dit zadel, das toch iets he 
We hopen volgens jaar een maat zadel van Ninon Schutte aan te laten meten op onze merrie, hopelijk past dat zadel dan voor alle partijen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Moet wel zeggen dat ik ondanks mijn slechte rug, geen last van rugpijn heb met dit zadel, das toch iets he 
op dat zadel hots en klots en schud alle kanten op hahaha ik kan gewoon geen goede houding vinden.Daarbij zit ik mn paard dan ook helemaal in de weg.Als ik blijf doorzitten zit ik stijf omdat ik mezelf moet forseren om in dat zadel te passen.
funnyhorses schreef:Helaas zijn hier in de buurt geen mensen met Tinkers of andere brede paardjes.Tinker heeft boommaat 36 op zich niet mega breed maar wel een stuk breder dan het doorsnee paard hier.![]()
Geerke zo voel ik me dus ookop dat zadel hots en klots en schud alle kanten op hahaha ik kan gewoon geen goede houding vinden.Daarbij zit ik mn paard dan ook helemaal in de weg.Als ik blijf doorzitten zit ik stijf omdat ik mezelf moet forseren om in dat zadel te passen.
![]()
Ik zag het pas goed toen toen ik mezelf liet filmen tijdens het rijden.Ik vind het geen gezicht!!!
Nee dit zadel gaat terug,is pas een paar maanden oud dus ik hoop dat die zadelfitter er nog iets voor terug wil geven.