Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) en die zal ik wrs wel gebruiken, de bordeauxrode die ik had heb ik gauw verkocht omdat ik het echt beu was en toen was die nog mooi.. maar echt, ik geef er mijn geld niet meer aan..
Wel jammer, want ze hebben erg leuke kleurtjes en qua pasvorm en uiterlijk vind ik ze best goed. En gelijk dekens, beenbescherming,... van BR vind ik dan wel weer erg fijn qua prijs/kwaliteit en pasvorm..
Heleennn schreef:Dorus schreef:Wow, die is idd wel heel erg vaal geworden
Ik denk dat het aan de kleur ligt, want ik heb daar bij die van mij geen last van. Ook niet bij de fellere kleuren. Dit strookt totaal niet met mijn ervaringen met de BR dekjes.
Dan neem ik de proef op de som, zodra ik de kans zie koop ik een BR event in het rood en kijk dan of die wel/niet verkleurd

wasverzachter doe ik er nooit bij.. enkel een scheut color wasgel of wasmiddel en meer dan 2 dekjes passen er bij mij ook niet in
(of ja, wel, maar dan geraken ze niet proper en zitten ze te hard op elkaar gepropt en gefrommeld
)