Br event dekjes, slechte kwaliteit? Vervagende kleur?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Esprit4

Re: Br event dekjes, slechte kwaliteit? Vervagende kleur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 12:38

Ik heb qhp br event twee andere van br en een scapa nou br en scapa doen het het beste qhp koop ik nooit weer schuift krimpt en is niet meer schoon te krijgen dus ik denk dat het ook per dekje wel verschilt heb ook pagony gehad maar dat nooit weer
Wat ik een hele goede prijs kwaliteit verhouding vind is equitheme

randyLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 07:13

Ik heb 6 dekjes van br niks aan de hand! Was ze gewoon op 30graden. Moet wel zeggen de navy heb ik met naam en die gebruik ik het meeste die word nu na 4 jaar wel een beetje vaal

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 22:16

Ja maar dat lijkt me wel normaal na vier jaar :)

uppie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:00

ik heb 4 br dekjes, verschillend van 2 jaar oud tot 5 maanden.
kheb roze,blauw, groen en rood. bij mij zijn ze allemaal nog prima :)
wassen gewoon op 40 graden, ze zijn nog helemaal niet verkleurd

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 20:33

eerlijk? ik koop ze écht niet meer... Vind ze hun prijs niet waard.. :=

Ze vervagen vanaf de eerste wasbeurt, gaan makkelijk pluizen en 't ergste van al.. Ze nemen niets van zweet op.. echt verschrikkelijk! :o
Heb er nu nog eentje liggen, een nieuwe navy (en toen kostte ze nog 'maar' 24,95€ en heb deze toen met heel veel geluk voor een prikje kunnen kopen van iemand met prijskaartje er nog aan! :D ) en die zal ik wrs wel gebruiken, de bordeauxrode die ik had heb ik gauw verkocht omdat ik het echt beu was en toen was die nog mooi.. maar echt, ik geef er mijn geld niet meer aan.. :n Wel jammer, want ze hebben erg leuke kleurtjes en qua pasvorm en uiterlijk vind ik ze best goed. En gelijk dekens, beenbescherming,... van BR vind ik dan wel weer erg fijn qua prijs/kwaliteit en pasvorm..

Maar het snelle vervagen van de kleur (hoewel ik ze 'maar' op een zacht programma op 30° was) en het slechte opnemen van zweet vind ik verschrikkelijk..

De BR Jos Lansink bv die zijn iets duurder, maar nog beter qua pasvorm, blijven tenminste mooi van kleur en hebben vaak zo'n 'geribbelde' onderkant die heel goed zweet opneemt.. Dan zal ik die 10 à 15€ met plezier meer betalen ;)

Maar als het dan 'basics' zijn koop ik liever die van Lami Cell met zo'n geribbelde onderkant. Heel fijne dekjes! :j

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 20:40

Ik hoef ze ook niet meer. Slijten snel bij de singel en kleur vervaagt bij mij ook snel.

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 20:43

Heleennn schreef:
Dorus schreef:
Wow, die is idd wel heel erg vaal geworden :wow:
Ik denk dat het aan de kleur ligt, want ik heb daar bij die van mij geen last van. Ook niet bij de fellere kleuren. Dit strookt totaal niet met mijn ervaringen met de BR dekjes.

Dan neem ik de proef op de som, zodra ik de kans zie koop ik een BR event in het rood en kijk dan of die wel/niet verkleurd :)

ik heb een look-a-like BR van Pagony in het rood en die blijft ook echt mooi :)
mijn BR dekjes vervagen idd
en ik was ze op 30 graden

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 19:56

Ik doe de eerste wasbeurt een scheut azijn erbij misschien dat ik daarom nergens last van heb..En ik doe maar 2 dekjes tegelijk in de wasmachine zonder wasverzachter..

Lindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 20:03

Ik heb ook een BR Lime. Ik gebruik hem 2x per week, en hij is wel verkleurd maar niet zodanig dat hij lelijk is. Nu wast mijn moeder mijn dekjes niet, dus daardoor vervaagt hij iig niet.

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 20:10

nee want die 'truc' met de azijn past mijn schoonmoeder ook toe.. ;) wasverzachter doe ik er nooit bij.. enkel een scheut color wasgel of wasmiddel en meer dan 2 dekjes passen er bij mij ook niet in ;) (of ja, wel, maar dan geraken ze niet proper en zitten ze te hard op elkaar gepropt en gefrommeld :) )