Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik gebruik het hoofdstel van iemand anders... (hij gebruikt em zelf niet meer)
)
CarolR schreef:Hier nog een verslaafde... met menhoofdstellen erbij 25 hoofdstellen, kunnen er ook nog wel meer zijn. ff uit hoofd geteld. Ach leuk toch, ene keer bruin lak, andere keer wit onderlegde o.i.d. altijd leuk!!!
)
Ik heb er zelf 1, maar dat is een oud hoofdstel die van mijn moeder geweest is en nu niet gebruikt wordt omdat ik geen eigen paard heb
Ik vind dekjes ook super leuk en ik wil ze het liefst allemaal hebben, maarja, wat moet je ermee als je maar 1x per week rijdt
Voor mijn grote 1 bitloos voor ohz, trenshoofdstel voor te mennen en 2 westernhoofdstellen voor de leuk gekocht
en mijn kleine heeft er nu 1, gecombineerd met delen van het oude menhoofdstel van mijn grote. Dit is niet ideaal, dus krijgt hij er binnenkort als we weer aan het werk gaan een nieuwe
DxFellow schreef:17?! Ik heb echt nog nooit gehoord dat iemand een hoofdstellen verslaving heeftIk heb er zelf 1, maar dat is een oud hoofdstel die van mijn moeder geweest is en nu niet gebruikt wordt omdat ik geen eigen paard heb
Ik vind dekjes ook super leuk en ik wil ze het liefst allemaal hebben, maarja, wat moet je ermee als je maar 1x per week rijdt
)
we hebben 2 grote vriezers vol dekens en 2 grote bakken vol beschermers die we nooit gebruiken
jantjesmit schreef:DxFellow schreef:17?! Ik heb echt nog nooit gehoord dat iemand een hoofdstellen verslaving heeftIk heb er zelf 1, maar dat is een oud hoofdstel die van mijn moeder geweest is en nu niet gebruikt wordt omdat ik geen eigen paard heb
Ghihi![]()
Dekjes heb ik weer niks mee. Elk paard heb zn eigen dekjes. En per paard gebruik ik er hooguit drie. (Bijpassend bij een hoofdstel)
Ik heb meer hoofdstellen dan dekjes
Mijn grootste verslaving zijn snoepjes
Niet om zelf te eten (heb het wel geprobeerd, maar oh wat zijn ze vies), maar gewoon voor de paardjes (die kunnen er geen genoeg van krijgen
) Hoe meer verschillende snoepjes, hoe beter
Op dit moment heb ik een 2 zakjes muesli, een half bakje appelsnoepjes, een half bakje rode vruchten snoepjes (daar gaan ze altijd van flemen
), een half bakje wortelsnoepjes en nog 1 bakje naturel snoepjes. Als ik naar de epplejeck ga, koop ik uiteraard nog meer