Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ketly schreef:Ik heb nu al een tijdje mijn Fryso dressuurzadel te koop staan. Helaas krijg ik weinig tot geen reacties, terwijl het een prachtig zadel is en heerlijk zit. Zijn er meer mensen die in deze tijd hun zadel maar niet kwijt raken en nog tips of ideeën hebben voor mij? Helaas kan ik nu zelf ook niet een goed passend zadel voor mijn paard kopen..
belle_boef schreef:Ik heb afgelopen maand 2 zadels verkocht. Een oude Hulsebos en een nog oudere stubben. Beide voor gekregen wat ik wilde en binnen 5 dagen allebei weg. Via marktplaats. Bokt en facebook lukte niet. Teveel kleine kinderen en niet serieuze. Facebook willen ze enkel spot goedkope rotzooi.
Zorg voor duidelijke foto's en niet meer info dan nodig. Inch maat, boom, merk model uitvoering, evt. Leeftijd en staat.
Carrotcake schreef:belle_boef schreef:Ik heb afgelopen maand 2 zadels verkocht. Een oude Hulsebos en een nog oudere stubben. Beide voor gekregen wat ik wilde en binnen 5 dagen allebei weg. Via marktplaats. Bokt en facebook lukte niet. Teveel kleine kinderen en niet serieuze. Facebook willen ze enkel spot goedkope rotzooi.
Zorg voor duidelijke foto's en niet meer info dan nodig. Inch maat, boom, merk model uitvoering, evt. Leeftijd en staat.
Ik raak mijn oude Stubben aan de straatstenen niet kwijt hoor
Sheran schreef:Dank je History! Wat is precies het deel van de foto dat je stoort? Je zegt nu 'niet zo'n beste staat' maar dat zal vast niet alleen aan die drie donkere vlekjes liggen
Ik heb mijn KN Symphonie gekocht voor 350, voor die prijs staan ze meestal ook op marktplaats.
Ginootje schreef:Ook ik zit in het circuit '' zadel verkopen '' hebben jullie ook nog tips voor mij?
http://www.bokt.nl/markt/ad/264618/wint ... h-dressuur

Percy schreef:Heeft die zadelmaker dat niet gedaan? Die kunnen dat gemakkelijk opmeten. Onze zadelmaker heeft mij wel laten zien hoe je dat zelf kan doen maar dat kan ik zo niet uitleggen.
friesam schreef:Hier het probleem andersom krijg geen zadel gevonden!
Fries die 1x per week in het bos loopt, liefst een dressuurzadel wijde kamer.
Geen kunststof en geen merkloos merano enz.
Budget tot 450 euro voor een mooi dressuurzadel met wijde kamer.
Wil passen regio nijmegen/eindhoven.
C_arola schreef:Percy schreef:Heeft die zadelmaker dat niet gedaan? Die kunnen dat gemakkelijk opmeten. Onze zadelmaker heeft mij wel laten zien hoe je dat zelf kan doen maar dat kan ik zo niet uitleggen.
Nee, alleen gezegd; medium boom met wijde kamer. Ze vertelde dat weinig zadels met een medium boom zo'n brede kamer hebben.friesam schreef:Hier het probleem andersom krijg geen zadel gevonden!
Fries die 1x per week in het bos loopt, liefst een dressuurzadel wijde kamer.
Geen kunststof en geen merkloos merano enz.
Budget tot 450 euro voor een mooi dressuurzadel met wijde kamer.
Wil passen regio nijmegen/eindhoven.
Weet je wel wat voor merk/type zadel je wilt? Dan kun je gerichter zoeken.
Zo niet dan kun je op Harnachement een topic openen wat voor zadel overeenkomt met je wensen of beter een zadelpasser langs laten komen met een aantal zadels.