Ervaringen met een mexicaans hoofdstel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

maximepatser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 22:06

Ik wil dus al een hele tijd een mexicaans hoofdstel, maar puur voor de 'mooi', ik vind het namelijk een hele stoere uitstraling geven =:) Maar omdat ik er zelf geen ervaring mee heb, en eigelijk niet weet wat nou de werking is van zo'n hoofdstel twijfel ik al een hele tijd. Nou heb ik gelukkig een hele lieve stalgenoot met een mexicaans hoofdstel die ik deze week even mag lenen, en kan kijken hoe mn paard erop reageert, en als het wat word denk ik dat ik een mooie tweedehandsje ga kopen! :):)

Anoniem

Re: Ervaringen met een mexicaans hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 22:10

zo heb ik het ook gedaan ja! eerst eentje geleend :)

maximepatser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 22:11

Anoniem schreef:
zo heb ik het ook gedaan ja! eerst eentje geleend :)

Merkte jij erg veel verschil tijdens het rijden? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 22:30

niet heel erg, en het verschil dat er wel was was dat ze d'r bit losliet *\o/*
ik had dus alleen positief verschil, maar dat is per paard verschillend natuurlijk :)

maximepatser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 11:28

Ooo fijn! Ik hoop dat het bij mijn paardje ook werkt :j

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-14 19:14

Voor deze pony gaat het bij mij niet door, maar misschien, ooit, bij de volgende hihi.
# maximepatser: ben benieuwd hoe het bij jouw paardje gaat :)

maximepatser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:41

Ging prima! Het mag dan wel een paard zijn, maar toen ik twee weken geleden een full hoofdstel mocht lenen van een stalgenootje, was ik mooi even teleurgesteld. veeeel te groot! Toen gister maar een cob maatje geleend, en het ging super, niet anders dan normaal eigelijk, maar het stond zoooooo gaaf!!! <3

Afbeelding

maximepatser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:43

Dus ik ga er sowieso eentje aanschaffen! ( als iemand toevallig een mooi tweedehandsje in het zwart of donkerbruin maat cob heeft liggen, dan hoor ik het graag :)) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 16:16

maximepatser, zou je misschien voor mij willen vragen van welk merk dit hoofdstel is en de naam ervan O:) ? vind hem heel erg mooi!

maximepatser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 16:23

Anoniem schreef:
maximepatser, zou je misschien voor mij willen vragen van welk merk dit hoofdstel is en de naam ervan O:) ? vind hem heel erg mooi!

Ja zal ik doen! Ik vond hem zelf ook wel erg mooi!!! _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 16:25

maximepatser schreef:
Anoniem schreef:

Ja zal ik doen! Ik vond hem zelf ook wel erg mooi!!! _/-\o_

dankjewel!! :D

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 19:11

Ahh echt gaaf! :D

maximepatser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:42

Anoniem schreef:

Hehe, eindelijk ben ik mijn stalgenoot tegen gekomen vandaag, dus meteen maar even naar het hoofdstel gevraagd. Het hoofdstel is afkomstig van zweden, maar ze heeft me de site ervan gegeven : http://www.hookseurope.com/product.aspx?productid=300660 alleen niet de naam van het hoofdstel, en het merk. Maar er zijn niet superveel hoofdstellen bij die winkel, dus ik denk dat je hem wel kan vinden! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 21:41

maximepatser schreef:
Anoniem schreef:

Hehe, eindelijk ben ik mijn stalgenoot tegen gekomen vandaag, dus meteen maar even naar het hoofdstel gevraagd. Het hoofdstel is afkomstig van zweden, maar ze heeft me de site ervan gegeven : http://www.hookseurope.com/product.aspx?productid=300660 alleen niet de naam van het hoofdstel, en het merk. Maar er zijn niet superveel hoofdstellen bij die winkel, dus ik denk dat je hem wel kan vinden! :D

dankjewel!! _/-\o_