Wintec zadel? Ervaringen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tanja_14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-13 11:13

pmarena schreef:
Weet je niet toevallig wat voor merk zadel het was?

Het hoeft natuurlijk geen dressuurzadel te worden als je dat niet wilt, elk dressuurzadel is weer anders.
Maar wellicht dat precies dat dressuurzadel dat er daar op lag, wel een merk is met een boom die goed past bij jou paardje en wie weet heeft dat merk dan ook een ander model zadel op dezelfde boom....dat voor jou fijner zit en (ook) goed ligt op je paardje :)

(geen idee of het zadel van de oude eigenaar echt goed paste natuurlijk, maargoed je moet ergens beginnen)

Ik zou eigenlijk niet weten welk merk het was... Maar ze had daar eigenlijk ook geen eigen zadel, ze hadden er een zadel opgegooid van een ander paardje...

BritHittepit
BatmanBrit

Re: Wintec zadel? Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 11:17

heb je al een bij kent and masters gekeken? of thorowgood? ook verwisselbare kopijzers, wolgevuld en je kan de singelstoten ook aanpassen... ik vond het een fijn zadel voor mij jong paard...

Tanja_14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-13 11:19

Kay_Kim schreef:
heb je al een bij kent and masters gekeken? of thorowgood? ook verwisselbare kopijzers, wolgevuld en je kan de singelstoten ook aanpassen... ik vond het een fijn zadel voor mij jong paard...

Nee ook nog nooit van gehoord eerlijk gezegt! Zal het even opzoeken! Dankjewel!

LePinto07

Re: Wintec zadel? Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 19:28