Bucas Power Turnout Extra --> ervaringen gezocht!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Bucas Power Turnout Extra --> ervaringen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 07:27

Ik heb mijn dekens nooit gewassen. Ja, ik was ze zelf een beetje - binnenkant bij de schouders en de staartflap/achterkant, en thats it. Wil het risico niet nemen dat iemand de dekens verpest.

Fransje_70

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 18:05

Je kan de Bucas dekens heel goed wassen met hun eigen wasspul en daarna inspuiten met de spuitbus (wordt als pakket verkocht bij meen ik paardendrogist). Ik heb een oud modelletje met vaste hals, tweedehands gekocht, die was na 3 jaar niet meer waterdicht, wassen, en nu weer perfect waterdicht. En onverslijtbaar, wat oppervlakkige krassen maar nog steeds perfect. Ik ben hardcore fan van Bucas!

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 07:26

Fransje_70 schreef:
Je kan de Bucas dekens heel goed wassen met hun eigen wasspul en daarna inspuiten met de spuitbus (wordt als pakket verkocht bij meen ik paardendrogist). Ik heb een oud modelletje met vaste hals, tweedehands gekocht, die was na 3 jaar niet meer waterdicht, wassen, en nu weer perfect waterdicht. En onverslijtbaar, wat oppervlakkige krassen maar nog steeds perfect. Ik ben hardcore fan van Bucas!

Ik hoor en lees ik idd ook goede verhalen over . Het schijnt ook dat menig wasserij de bucas dekens niet goed wast en ze daardoor kapot gaan.
Ik ga in ieder geval de irish dekens die er nu op liggen mee wassen om te proberen. Maar of ik die smartex dekens in het wasmachine krijg :n

Voor de paarden toch maar een tussen deken besteld de bucas smartex medium vond de overgang van een irish 50 gram naar smartex extra erg groot. Ben benieuwd hoe ze vallen over de irish zeer tevreden.

Iemand trouwens ooit eens een gaatje in zijn deken gehad ? Het is echt maar een heel iniminie gaatje twijfel of ik hem moet plakken ofzo.

JamieC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 08:35

Is het dan echt zo dat als je een bucas turnout power op doet binnen de temperaturen die aangegeven zijn, je paard gewoon net zo kort in zijn vacht blijft als wanneer je steeds een dikkere deken op doet elke keer dat het kouder wordt?

Oleander1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:40

Hallo! Ik heb heel erg tevreden over de Bucas power turnout extra en nu heb ik een losse hals erbij aangeschaft. Ik snap alleen NIET hoe ik het vast moet maken?! Wie o wie kan mij dit uitleggen?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:53

Ik snap eigenlijk niet wat je er niet aan kun snappen? Je trekt t klittenband op de deken los, plakt die van de hals er op, klittenbandflap van de deken weer dicht et voila.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:59

Vallen de halzen een beetje als normaal ?

Babsding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 12:29

Ik heb de big neck versie, en die is m wat ruim. Mijn paard heeft altijd 185/190 ongeacht het merk. Beetje vreemd gebouwd paard, geeft verder ook alles cob