Keandra schreef:Goh, het is wat de zot ervoor geeft he. (zot dan rijkeluis)
Wij doen het super met een hoofdstelletje van decathlon, het duurste dan van daar (nog altijd maar 55€of zo). onze beide caps komen ook van daar, 1 maal verkeerd vallen en dat is dan opnieuw 50€ (vind ik een redelijke prijs voor iets dat eens stuk vuilbak is).
Verder wil ik echt niet meer uitgeven aan mijn zadel dan ik gegeven heb aan onze paarden (oei, moet ik bij zadels kijken onder de 1000€. is mijn portemonnee wel blij mee hoor, BF en wintec here we come.)
Bij ons in de omgeving is een ruitersportzaak waar ook bijna alleen chichi spullen te vinden zijn, en dan nog liefst duurder dan hetzelfde op een webwinkel.
Daar zien ze ons enkel voor een halstertje (goed zoeken naar iets goedkoops met 2 fjorden, lol) of een borstel.
in die winkel zie je dan ook enkel chichi of dikke-nek mensen (mensen met een portemonnee zonder bodem waar altijd veel te veel geld in zit), je kent die mensen wel en als je ze ziet rijden, tja ...
Dit is nou typisch zo'n belachelijke jaloerse reactie. Ook de fjord opmerking snap ik niet. Mijn fjord heeft twee Passier zadels en een Stübben, dekens van onder de 100 euro heb ik niet, wel van over de 300. De beenbescherming die ze draagt was op dat moment de duurste in de winkel en ik heb er zelfs 2 sets van, dus? Het is stuk voor stuk kwaliteitsspul en iets anders komt er niet in.
Nou heb ik het geluk dat ik KEP en Samshield niet mooi vind, dus ik doe het met Charles Owen en Harry's Horse, rijbroeken heb ik voornamelijk van Horze en na heel wat merken geprobeerd te hebben blijf ik toch echt bij op maat naar wens gemaakte Lipica laarzen. Dat scheelt dan weer.