Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Icrack schreef:Wat een gezeik om niks zeg...typisch bokt. TS vraagt duidelijk welk springzadel en geen advies over zadelmakers. Dat jullie als reactie gevers het daar niet mee eens zijn dat zij geen zadelmaker erbij wil is jullie probleem...niet het hare. Al helemaal is het niet aan jullie om te oordelen of zij hier juist aan doet of niet. Dus back off! Geef gewoon antwoord op haar vraag en klaar...
Springzadel zeg je, ik mag zelf graag een sprong wagen en heb een spring en dressuurzadel. Beide van Wintec omdat ik een jong paard heb wat nog alle kanten op kan met spieren en groei. Makkelijk systeem ook met het wisselen van de kopijzers zodat je je zadel aan kan passen zoals jouw goeddunktMss is dat wat voor je...
Probeer je het op te nemen voor haar, krijg je alsnog een betweterige reactie.
valerie2012 schreef:dat dat over een zadel maker gezeurd woord. Die komt alleen als nodig is.

antje_vip schreef:Daar moest ik ook al om lachenIcrack schreef:Wat een gezeik om niks zeg...typisch bokt. TS vraagt duidelijk welk springzadel en geen advies over zadelmakers. Dat jullie als reactie gevers het daar niet mee eens zijn dat zij geen zadelmaker erbij wil is jullie probleem...niet het hare. Al helemaal is het niet aan jullie om te oordelen of zij hier juist aan doet of niet. Dus back off! Geef gewoon antwoord op haar vraag en klaar...
Springzadel zeg je, ik mag zelf graag een sprong wagen en heb een spring en dressuurzadel. Beide van Wintec omdat ik een jong paard heb wat nog alle kanten op kan met spieren en groei. Makkelijk systeem ook met het wisselen van de kopijzers zodat je je zadel aan kan passen zoals jouw goeddunktMss is dat wat voor je...
Probeer je het op te nemen voor haar, krijg je alsnog een betweterige reactie.
![]()
Shirley schreef:Ik vind het ook absoluut niet getuigen van het ontbreken van eigen inzicht
Alleen maar gemakkelijk als iemand met een aantal zadels bij je langskomt en even meekijkt ... lekker veel keus en een paar ogen erbij is nooit weg.
Wil toch niet zeggen dat je er zelf geen verstand van hebt ?
Uiteindelijk maak je immers toch zelf de beslissing welk zadel het wordt
valerie2012 schreef:Shirley schreef:Ik vind het ook absoluut niet getuigen van het ontbreken van eigen inzicht
Alleen maar gemakkelijk als iemand met een aantal zadels bij je langskomt en even meekijkt ... lekker veel keus en een paar ogen erbij is nooit weg.
Wil toch niet zeggen dat je er zelf geen verstand van hebt ?
Uiteindelijk maak je immers toch zelf de beslissing welk zadel het wordt
Dat doe ook als gewoon bij een ruitershop doet hoor.
.
hahaha Tigra_ schreef:Wat is je budget of is dat al genoemd. Als je een ruim budget hebt ga je gewoon naar de ruitershop gaat er op en paar zitten en je hebt je zadel.
Geef dr gewoon een zadel mee en houd je mond verder! antje_vip schreef:Tigra_ schreef:Wat is je budget of is dat al genoemd. Als je een ruim budget hebt ga je gewoon naar de ruitershop gaat er op en paar zitten en je hebt je zadel.
Neeeeeee, niet naar de ruitershop, daar heb je van die bemoeials die willen meebepalen welk zadel goed op je paard ligt! Dat kan TS allemaal heel goed zelf inschatten! Er komt GEEN zadelmaker, zadelpasser en ook niet een ruitershop want daar lopen die mensen ook rond. Meestal als je bij de zadels staat te koekeloeren komt er wel een verkoper aan om je te helpen. Daar is TS niet van gediend!Geef dr gewoon een zadel mee en houd je mond verder!
. valerie2012 schreef:Ik wil een springzadel kopen alleen weet niet welke maar ik heb ook nog vrij jongen draver. Niet dat veel spring loop af en toen en balkje met der een klein sprongtje. Maar ik wil de eventing kant op met der als ze veder maar weet niet wat voor zadel ik zou gaan kopen voor der. Ze hoeft geen zadel op maat gemaakt zijn pas gewoon zoon normaal zadel die zo kan kopen.