Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:hahahaah kom niet meer bij hier.Ik zou het een Dabonky noemen
Lianne86 schreef:Voor mij juist andersom. Ik koop namelijk NOOIT nieuwe (dure) Anky pads. Koop ze altijd 2e hands tegen een schappelijk prijsje.Waarom het label er nog op? Is het zo belangrijk om te laten zien dat je voor het dekje te veel betaald hebt? (Ja, sorry.. ik heb dat bij bijna alle werken, kwaliteit is wel wat beter (ook niet altijd), maar door het merknaampje betaal je gewoon meer)
Lianne86 schreef:Waarom zou het niet blijven liggen? Als de pad in de normale vorm super goed blijft liggen, waarom deze dan niet? Ik heb er helaas nog niet mee kunnen rijden, het bleef maar regenen gister, (geen binnenbak meer..) maar vandaag gaat het gebeurenMaar blijft het nu wel fatsoenlijk liggen? Ik rij zelf het liefst met dunne katoenen dekjes, en deze heb je ook gewoon standaard in sjabrak vorm (ideaal voor het warme weer)... Gewoon lekker simpel...
_San87_ schreef:filou schreef:Haha gaaf die reacties van Anky! (zou het Anky zelf zijn?)
Ik vind het wel een erg gaaf idee hoor! Ben alleen bang dat ik zelf niet zoveel lef heb om de schaar in mijn nog goede Anky dekjes te zetten....
Ik heb dat wel. Ik kan alleen niet netjes naaien, dus dat houdt me tegen.
_San87_ schreef:filou schreef:Haha gaaf die reacties van Anky! (zou het Anky zelf zijn?)
Ik vind het wel een erg gaaf idee hoor! Ben alleen bang dat ik zelf niet zoveel lef heb om de schaar in mijn nog goede Anky dekjes te zetten....
Ik heb dat wel. Ik kan alleen niet netjes naaien, dus dat houdt me tegen.
filou schreef:Haha gaaf die reacties van Anky! (zou het Anky zelf zijn?)