Wie heeft er hier de Rossner Versailles Jubileum

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lotte_v_t_l

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 22:01

ik heb het hoofdstel nu (maat cob) heb er nu 2 keer mee gereden! hij is supermooi en fijn moet alleen bij zn neus nog iets beter aangaan sluiten maar dat gebeurd vanzelf denk ik! ik weet niet of je de foto kan openen sorry als het niet lukt maar dit is m bij mijn paard nu!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Nimber

Re: Wie heeft er hier de Rossner Versailles Jubileum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 13:31

Ik heb m ook maar helaas de kwaliteit echt slecht ;( Ik ben erg zuinig op mijn spullen en maak hem na gebruik netjes schoon, 2 maal per maand met lederdressing.
Ik heb m pas sinds januari maar enkele weken geleden brak tijdens het trainen het bakstuk gewoon spontaan dwars door midden. Omdat het kopstuk uit 1 deel bestaat met de neusriem is het hoofdstel direct onbruikbaar geworden. Ook zijn er al enkele steentjes los.
Ik baal er echt enorm om. Ik ga altijd netjes met mijn spullen om. Ik heb geen super duur merkspul maar hoofdstellen gaan over t algemeen een jaar of 10 of langer mee. Dat deze zo snel na zo weinig gebruik al spontaan uit elkaar valt voor die prijs vind ik echt om te janken. Iig nooit meer iets van Rossner voor mij.

TamaraFloor

Re: Wie heeft er hier de Rossner Versailles Jubileum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 21:16

Gewoon terug gaan!
Ik woon ver uit de buurt van een divoza dus 9 maanden later was ik er weer en had me frontriem mee genomen omdat er veel steentjes uit waren en heb een nieuwe frontriem gekregen!
Ik neem aan dat dat al helemaal geldt als het leer zomaar scheurt!