Peeskappen vergeten af te doen...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Re: Peeskappen vergeten af te doen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 08:13

Het is mij ook wel eens gebeurd. Ik kijk de hoeven nooit na, krab ze ook niet uit. :n Toen mijn vorige paard nog beslagen was trok ik die 'plakken' er wel uit, maar verder zit ik niet aan de hoef.

Overigens spuit ik mijn paard altijd af na het rijden eigenlijk dus dan zie ik ze wel zitten. :j

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 15:22

Hier ook gebeurd.. maar paardlief had het helaas zelf door.. volgende ochtend lagen ze kapot gekauwd door de stal heen :\.

AngieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 17:44

Zo raar is het niet hoor, heb wel eens gehoord dat iemand met 8 kinderen op vakantie gingen, en dan een stadje bezochten en dan een kind vergaten, dan een paar dorpjes verder er achter kwamen waar het kind nou is, terug rijden en het kindje nog netjes zat te wachten op een stoepje :').
Dus het is niet raar als je peeskappen vergeet hoor, kan gebeuren.

Gelukkig is dit mij nog nooit overkomen, ik spoel de pezen altijd af na het rijden dus dan merk je wel of de peeskappen nog om zitten. :)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 23:07

Hier is het ook weleens gebeurd dat de leerlingen vergaten ze af te doen, en ik ze bv pas laat in de aond ontdekte, of zelfs de dag erna :+
Even balen, want optimaal voor de benen is het niet,maar echt kwaad? Tot op heden nog nooit iets van gemerkt.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 23:39

Maar... Ik zit zo te denken. Ik werk op een dravers st en daar staan sommige paarden de hele nacht met bandages en onderlappen... Dan moet dat ook slecht zijn. Ik ben van mening van wel maar is profensionele stal die weten toch wel wat ze doen?

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 00:33

Ben ik dan echt de enige die overal haar kappen uitdoet & ze daar vergeet? :+

Benno08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 00:54

gelukkig heeft de mijne geen peeskappen nodig, en spuit ik bijna altijd benen af.. Maar het zou me ook kunnen overkomen.. Ik rijd vaak terug naar huis om zeker te zijn dat ik het gasfornuis ofzo wel zeker heb dichtgedraaid... 99% van de keren voor niets weergekeerd :D
Tjah , mensen hebben veel te veel aan hun hoofd tegenwoordig, normaalste zaak van de 21ste eeuw als je het mij vraagt, ingeboezemde angst is hier ook oorzaak van helaas

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 00:55

ik ben ze vandaag ook vergeten af te doen :=
gebeurd mij wel vaker , nooit iets van gemerkt :j

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 14:19

xSlvna schreef:
SuperAssie schreef:
is dus van vroeger een meisje die de kappen veel te strak aantrok en ze 'vergat' af te doen, maar ze dus expres liet zitten

Expres liet zitten voor het witte, voor de bescherming of voor het 'pijn doen' ala verpesten?

Liet ze namelijk vroeger (toen ik net een paard en peeskappen had) om (inclusief springschoenen etc) omdat ik dacht dat dat beter was, uhu :')
Toen leerde ik bokt kennen (en thanks namens mijn paard) :o

Nee, ze liet ze zitten omdat het 'mooi' was -O-