Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
S_en_Z schreef:En lieverd. Ergens in de wet staat dat als n zadel binnen 1 of 2 weken niet goed blijkt te zijn dat de verkoper hem dan terug dient te nemen.
Het is dus geen "service" van Custom. Ze zijn het VERPLICHT! Evenals bij alle andere zadelmakers.
S_en_Z schreef:Godfried?
Bel asjeblieft een ander!
Hij komt al 10 jaar bij ons en altijd super geholpen tegen heel normale kosten.
en dat de levertijd echt lang is.

hing wel een prijskaartje aan van 2550 euro aan
sannedeedee1 schreef:Anatomica, heerlijke zadels!![]()
Bij het drunensruiterhuis kan je zelf weten hoe je zadel eruit komt te zien, je kan lak erbij kiezen, witte/goude stiksels, je kan zelfs iets erin laten graferen, ook de kleur die je wilt kan je daar kiezen![]()
Een vriendin van mij had het daar ook laten doen zij had: witte stiksels, lak, softseat, echt een heerlijk zadel geworden! ze had er ook extra lange sweetbladen bij genomen had een wachttijd van 5 wekenhing wel een prijskaartje aan van 2550 euro aan
![]()
Je krijgt als jou zadel gemaakt word voor een week het zadel dat je graag wilt zonder al die zooi erbij, maar dat is om te kijken of je het zadel wel echt lekker vind rijden , als je het toch niks vind word de bestelling geanuleerd![]()
http://www.drunensruiterhuis.nl/zadels-1/dressuurzadels
kijk hier is, misschien is het wat
Fransje_70 schreef:sannedeedee1 schreef:Anatomica, heerlijke zadels!![]()
Bij het drunensruiterhuis kan je zelf weten hoe je zadel eruit komt te zien, je kan lak erbij kiezen, witte/goude stiksels, je kan zelfs iets erin laten graferen, ook de kleur die je wilt kan je daar kiezen![]()
Een vriendin van mij had het daar ook laten doen zij had: witte stiksels, lak, softseat, echt een heerlijk zadel geworden! ze had er ook extra lange sweetbladen bij genomen had een wachttijd van 5 wekenhing wel een prijskaartje aan van 2550 euro aan
![]()
Je krijgt als jou zadel gemaakt word voor een week het zadel dat je graag wilt zonder al die zooi erbij, maar dat is om te kijken of je het zadel wel echt lekker vind rijden , als je het toch niks vind word de bestelling geanuleerd![]()
Heel erg leuk al die bling bling, maar je paard kan dat geen bal schelen, wel of het goed op zijn rug past![]()
en dat doet het drunens ruiterhuis denk ik niet, een zadel aanpassen?!
maar bij een vriendin van mij werd het zadel helemaal op maat gemaakt, en het ligt goed op haar rug......
flauw
!sannedeedee1 schreef:Anatomica, heerlijke zadels!![]()
![]()
jus schreef:Persoonlijke keuze ook , maar vind het altijd grappig op bokt discussie zadels want iedereen heeft zijn mening en ervaringen maar als we kijken naar de actúele topruiters die rijden gewoon op hun (gesponserde zadels) die vaak gewoon van grote merken komen (passier ,KN , county , amerigo , kieffer , albion etc )
Citaat:Zelf heb ik een luc childeric en ik wil nooit meer anders![]()
Citaat:.............en die hebben een heel team om zich heen van fysio's zadelpassers en weet ik wat allemaal om alles perfect te onderhouden en bij te houden....heel wat anders dan de meeste mensen hier op bokt....die 1 zadel aanschaffen wat een rib uit je lijf is en waar je dan een tijd mee hoopt te doen......de topruiters hebben zo weer een ander super de luxe topzadel als ze uit hun andere top zadel zijn gegroeid.... dus das niet echt vergelijkingsmateriaal
en daar is een county perfection op aangemeten tot nu toe komt county daar niet elke week over de vloer
Ook een topruiter wil niet elke week een nieuw zadel aangezien een zadel ook goed ingereden moet worden , je kan verschillende zadels hebben van zelfde merk en model en ze kunnen heel anders zitten