Firma om eigen ontwerp te laten produceren

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Killed

Re: Firma om eigen ontwerp te laten produceren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 10:41

Bitloos rondhobbelen IN ONS GEVAL stond er ;)

Lesgeefster had ook geprobeerd om bitloos met mijn paard te trainen maar liep tegen dezelfde problemen aan als ik. Overigens kunnen we met bit prima rechtrichten hoor :)

Denk dat je topic niet bedoelt is om discussies aan te gaan ivm wel of niet bitloos, kan je me altijd nog een pb voor sturen.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 13:19

Fijn dat je iemand gevonden die samen met jou je idee wil verwezenlijken.

Je hebt groot gelijk als je niet wil dat anderen de eer trekken van jouw eigen creativiteit! Ik hoop dat het je gaat lukken en dat het je veel voldoening zal geven!

Mungbean

Re: Firma om eigen ontwerp te laten produceren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 17:11

Begrijp ik dat je inmiddels een producent hebt?
Zo ja, gefeliciteerd :)
Welk land gaat het worden?
Wel even een fototje plaatsen als het op de markt komt he!

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 08:49

Zal ik zeker doen! Bedankt voor het mee denken. Ik heb misschien iemand gevonden. Ik wou er aanvankelijk mee stoppen om voor anderen te produceren omdat ik niemand vond, maar het is m'n eigen paard die me weer een zetje in de rug gegeven heeft, ik ben haar al voor zoveel dankbaar geweest, ook voor dit :D . Toen ik een gewone kaptoom/sidepull aan deed die ik laatst gemaakt had, schudde ze ganse tijd met het hoofd. Ik heb dan terug haar hoofdstelletje aangedaan die ik zelf uitgevonden had(ook met ringen voor kaptoom) en ze stopte met schudden, was weer rustig. Ik had zo'n reactie niet verwacht, maar vond het een enorm compliment en besloot om toch weer verder te zoeken naar iemand.