Ook ik zit te twijfelen of ik deze zal bestellen. Zeker nu ik lees dat bruin al beperkt leverbaar is. Heb ook even naar die HKM beschermers gekeken uit de links van Reitshop Cuxland, die hebben bij de bruine mooi creme voering, dat vind ik erg mooi, zeker omdat ik helemaal niets met wit heb. Maar ja, die zijn wel weer 10 euro duurder...
Ik zit nog in twijfel kwa kleur. Denk dat bruin niet zo mooi is op mijn donkerbruine/ bijna zwarte. Denk dat zwart of wit het mooiste is. Zwart is natuurlijk wel iets minder besmettelijk.
Aranel
Geplaatst: 28-04-13 20:15
Princesj schreef:
Ik heb maat m en l besteld voor mijn fries. Mocht de m niet passen schuif ik ze door naar mn arabier, die past ze zeker.
Wil je ff laten weten hoe ze vallen bij je fries?
Evito_06
Geplaatst: 28-04-13 20:19
Ik heb ze ook besteld. Ga ze oa ook gebruiken voor een fries, heeft pony beenwerk dus maat S en M besteld
Kan altijd nog ruilen als ze niet passen. Heb ze besteld voor m'n NRPS pony, dus als de fries ze niet past gebruik ik ze gewoon voor m'n pony. Kan altijd nog een losse L bestellen voor erbij.
S is heel klein... Gebruik ik voor mijn Hafje van 1m40 en smal beenwerk. Heeft normaal maat pony van Br en maat Cob van HH. Ze passen perfect!
Marvel
Geplaatst: 29-04-13 11:18
Wat ik niet begrijp.. bij een aantal lees ik dat de benen wel nat zijn, maar koel. Nat is toch van het zweten lijkt me? Hoe kunnen ze dan koel zijn? Of begrijp ik het verkeerd?
Hoe zijn de ervaringen met zand? Komt dit er makkelijk tussen of juist niet?
Zit er verder ook een harde schaal in voor het stoten/strijken?
Aranel
Geplaatst: 29-04-13 16:03
Als ik het goed begrijp kun je dezelfde beschermers gebruiken voor het voor -en achterbeen toch? Zit geen verschil in?
astridastrid
Geplaatst: 29-04-13 17:59
Mijn Haflinger van 1m40 met maat S voor!
Laatst bijgewerkt door astridastrid op 29-04-13 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt
@ kleinvosje, agradi heeft ook de hkm. Nu met stickerkorting 27,95 en tot 2 mei geem verzendkosten. Heb zelf zwarte besteld dus alleen niet gekeken of ze ook bruine hebben.
Bah, niet leuk. Ik wil geen wit of zwart. Heb voor de instructeurscursus al een setje witte beschermers moeten kopen, nu ben ik daar bijna mee klaar, en verdwijnen ze weer in de kast. Ik wil bruin...