Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:Moooooii!! Hoe heb je dat gedaan?!
rommulus schreef:Tellen trailers ook mee
Kimmutjuh89 schreef:rommulus schreef:Tellen trailers ook mee
Ik ga waarschijnlijk ook een opknap trailer kopen. De bodem en wanden zijn allemaal goed, maar hij heeft heel nodig een wasbeurt en een likje verf nodig. Als ik hem gekocht (ze houden hem nu even voor me apart) en opgeknapt heb, zal ik hier wel een before en after foto plaatsen :p
rommulus schreef:Die van mij heeft een hoop meer werk gehad en heeft die nog te gaan
Als je hier gaat kijken zie je tot hoever ik ben.
http://www.mijnalbum.nl/Album=O3TU3EAG
Kimmutjuh89 schreef:rommulus schreef:Die van mij heeft een hoop meer werk gehad en heeft die nog te gaan
Als je hier gaat kijken zie je tot hoever ik ben.
http://www.mijnalbum.nl/Album=O3TU3EAG
Wow! Dat is idd een hele klus!
Hey, wat heb je gebruikt voor de wieldoppen/velgen? En hoe heb je de kap weer zo mooi gekregen?
rommulus schreef:Voor de velgen ?
Wat voor verf bedoel je ??
Die hebben eerst een roest stoppende behandeling gehad en daarna gewoon dezelfde lak als het frame gekregen.
Het nadeel is eigenlijk ook voor het frame dat ik sommige plekken gewoon niet mooi glad kreeg.
Oude lopers ed kreeg ik er gewoon weg niet af.
Die kap heeft een hoop reparatie werk gehad.
Dit is niet voor de gemiddelde doe het zelver !!!!!
De materialen zijn niet helemaal zonder risico en of makkelijk te verwerken, de lak vreet bv rollers op en alles is 2 componenten.
De scheuren zijn met glasvezel en epoxy gedaan : niet echt gevaarlijk spul om mee te werken maar zodra je het op je houd krijgt kun je of wachten tot het er af slijt of het er af knippen.
En het verwerken is niet erg makkelijk vandaar ik het door mijn vader heb laten doen.
De plamuur kan eigenlijk iedere dodo wel
Is een kwestie van zo snel mogelijk smeren en proberen zo vlak en mooi mogelijk.
De lak lagen is een redelijk agressief goedje en ook 2 componenten.
Het idee van deze lak is dat het de oude lak deels oplost zodat het geheel wat steviger, beter hecht en sterker word.
Mijn advies mocht je je kap willen opknappen.
Doe dit niet zelf zonder dat je weet wat je doet of iemand over je schouder mee kijkt die dat kan.
De kap moet helaas nog wel een keer omdat er stukjes roller in zit