Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind de wolfgang er wel mooi uitzien zo van de foto de vienna. Maargoed ik zie het morgen wel
Paardje bijna 5 en loopt L2 ze is nu weer erg aan het groeien, waardoor ze volle pezen heeft na het rijden dus doe op het moment eigelijk alleen buitenritten. Lekker rechtuit, geen gedraai in de binnenbak de punten voor de M heb ik toch al. Dus ga morgen alleen beetje stappen en draven in de bak voor het passen, maar je voelt vaak wel gelijk of het goed zit/ligt of niet

Ik ben voor de Wolfgang solo gegaan met glad leer in de kleur chocobruin met een conjak stiksel en piping. De halve wrong. Wat een genot dat zadel zeg! Mijn paard mag niet zoveel doen omdat die aan het groeien is, maar ze draafde er zo soepel mee weg, en ik kon echt mega stil zitten op dat zadel.
Nu 8 weekjes geduld en dan kunnen we weer lekker aan de slag. Komt mij ook wel goed uit, ik doe nu toch alleen buitenritten dus ben ik ook niet geneigd weer flink te gaan trainen omdat ik zo'n fijn zadel heb. De andere zadels allemaal geprobeerd, ook prima zadels maar de wolfgang sprong er voor mij uit. Ik had allemaal foto's gemaakt, maar nu zegt mijn camera dat de 'kaart leeg is' dus iets misgegaan denk ik
Over 8 weken natuurlijk een foto van mijn nieuwe zadel!! 
Ach vind het ook niet erg hoor, maar kijk er wel erg naar uit!!
Haha!