Pagony dressage boots

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Re: Pagony dressage boots

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 10:46

Jammer, maar zou dat ook zo zijn als je regelmatig schoonmaakt en zuinig met ze doet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 10:51

SteffiiY schreef:
Jammer, maar zou dat ook zo zijn als je regelmatig schoonmaakt en zuinig met ze doet?

Als je het tegen mij hebt: Na het rijden kloppen we het zand eruit en maken het schoon met babydoekjes. De boots gaan altijd weer terug in de verpakking, dus dat beschermtasje.

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:38

De beschermers voor de voorbenen zien er nog steeds super uit. Vind ze erg fijn, gebruik ze ook voor het longeren. De beschermers voor de achterbenen vind ik niet zo, zit in eentje ook een gat. En ze zakken af, maar dat kan ook komen omdat ze denk ik iets te groot zijn. Als ze versleten zijn neem ik een maatje kleiner.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 18:21

Ik ben benieuwd, heb ze besteld :D

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 20:06

Ik vind het fijnebeschermers, en bij mij komen er geen gaten in. Nu strijkt mijn pony ook niet enorm erg.
Helaas vonden mijn witte een wasbeurtje in de wasmachine niet heel grappig, want het bovenste laagje aan de buitenkant is wat gaan rimpelen.

Helaas krijgt mijn pony bij haar achterbenen er schuurplekken van, dus ik heb een setje voor de achterbenen te koop (donkerblauw, maar full, helemaal niet, niet eens gepast). Mocht iemand interesse hebben, graag pb :)

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 13:58

Ik vind het ook fijne beschermers. Vergeleken met de BR Pro Max lijken ze iets slapper. Voordeel vind ik wel dat de maat pony/cob voor de voorbenen, bij Pagony 3 klittebandsluitingen heeft tov 2 bij de BR Pro Max. Pasvorm lijkt hierdoor beter.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 09:26

SteffiiY schreef:

Ik heb echt tegen mijn paard gezegd dat ze er zuinig mee moet zijn, ze luistert niet! :+
Slijtage/gebruikersschade kan je niks tegen doen natuurlijk. Ze zijn gewoon niet zo sterk, de BR's bevallen mij veel beter. Die strijken achter ook minder.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 09:28

haha nee zo bedoelde ik het niet :P

Meer als je ze gebruikt hebt om ze dan zuinig te gebruiken(regelmatig schoonmaken en ophangen om te drogen bijvoorbeeld.

Ymkeerica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 09:33

Ik ga ze denk ik ook bestellen. Vriendin zegt dat ze heel mooi om het been zitten. Er zitten bij haar ook gaten in de achterste beschermers, dat is wel een beetje jammer.. :(

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 09:35

Ik heb mijne 1e kerstdag besteld, dus zullen na dit weekend wel binnenkomen.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 09:39

Ik gebruik ze alleen nog voor, achter gewone strijklappen. Na 3x gebruiken waren de achter boots al stuk. Als je paard strijkt achter is het geen aanrader. Heb de mijne wel netjes gedeeltelijk vergoed gekregen trouwens bij Divoza.

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 10:01

Hallo, hier is al een tijdje een topic over:
[HAR] Pagony Dressage Boots

Hier vind je meer recensies. Ik heb zelf al een aantal maanden de bruine voor en achter maat full. Helaas ben ik er in de praktijk niet zo blij om. Ik vind ze prachtig en ze passen goed. Jammer genoeg ademen ze niet genoeg in de zomer en ze zijn een hel om schoon te houden. Ik kan ze goed afborstelen en afdoen met een natte doek. Maar dat vind ik stom om te doen elke keer na gebruik. En ik ben bang dat als ik het niet doe, dat er snel gaten in komen.

De voorbeschermers zijn bij mij nog steeds erg netjes. 1 achterbeschermer heeft een gat erin gekregen.
Ik heb nu andere beschermers gekocht (nog niet geprobeerd). De BR Air Pro Max of zoiets. De Pagony dressage boots ga ik nu als trailer beschermers gebruiken. Daar zijn ze IDEAAL voor!

EDIT*
Hier is een foto van mijn beschermers:
http://imageshack.us/mobile/gallery.php

maximepatser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 21:22

Ze zijn afgeprijsd naar €35 bij divoza, ik wil al een tijdje graag de witte of de donkerblauwe bij mijn paard.
Zal ik ze kopen ? :D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:37

Ik heb mijn zwarte net binnen! ze zitten heel
fijn bij mn paardje!

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:38

Nee €25,- per 2

maximepatser

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 17:35

emilyslaluna schreef:
Nee €25,- per 2

WOW ja, nog beter !!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 11:49

Iemand toevallig nog op zoek naar de dressage boots voor de achterbenen? :) Witte in maat full, nauwelijks gebruikt.
Ik gebruik alleen de voorbeen beschermers namelijk dus die voor de achterbenen liggen zich in de kast te vervelen :+

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 18:16

Maat cob donkerblauw in actie :)

Afbeelding

Achterbenen maat cob is gelijk aan de voorbenen maat full.
Mijn pony past ook de maat full, die set heb ik in het bruin. Maar mijn zusjes pony heeft vaak de maat cob om. Dus ik gebruik die donkerblauwe achterbenen maat cob ook voor de voorbenen.
Ben nog opzoek naar donkerblauw achterbenen maat full, misschien heeft iemand die nog liggen..?

maximepatser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 18:37

Aranel schreef:
Iemand toevallig nog op zoek naar de dressage boots voor de achterbenen? :) Witte in maat full, nauwelijks gebruikt.
Ik gebruik alleen de voorbeen beschermers namelijk dus die voor de achterbenen liggen zich in de kast te vervelen :+

Hmmm, ik twijfel, ik heb alleen voor maar ik denk dat als ik ze achter neem, er hetzelfde gebeurd als bij jou :P Hoeveel vraag je ervoor?

maximepatser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 18:44

Dit zijn mijn boots in actie! ( let niet op de wazige lelijke foto, dit is gewoon een random screenshot :+ )
Afbeelding

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 18:58

Mijn bruine Full boots op mijn vos merrie Bantilla:

Afbeelding

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 19:27

Ik heb full voor de voorbenen en cob voor de achterbenen.
Had eerst ook full achter maar die zakte af tijdens het rijden.
Afbeelding

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 19:28

Dat is ook slim voor een grote pony!!
Maar ze zijn bijna even groot toch?
Ik heb een set maat full en een set maat cob, mijn pony past ze allebei

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 19:39

Dat is wel handig Fleur, mijn paard is 1.63 maar ze waren achter toch echt te groot.
De voorbeenbeschermers maat full zijn even groot als de achterbeenbeschermers maat cob.

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 19:46

Ik heb 2 sets van 4 te koop in maat full ;) Zwart en Wit. Zitten net niet helemaal goed op mijn fries. Dus als iemand interesse heeft, zie mijn advertentie!

Ik vind het erg jammer dat ze niet nog een maatje groter hebben Extrafull ofzo haha