Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dancer_ schreef:Inderdaad ben echt voor meer 'leuke' shetlandartikelen. Of iets voor op de menwagen (stickers, kussens, iets voor op het tuig?)
Kayleigh__ schreef:Yaaay, die deken is heel tof![]()
Die zweetdekens met vlag, komen die dit jaar nog of ben ik weer te ongeduldig?
Dekjes met vlag vind ik ook erg tof. Vooral het idee zoals het Britse dekje van die ene springruiter waarvan ik de naam kwijt ben
Annabel schreef:Voor het mennen is dit denk ik wat ze bedoelen:
(Foto meen ik van Joyciej)
http://i143.photobucket.com/albums/r125 ... ce/128.jpg
Barcelano schreef:Echte fijne dekens waarbij de manen van paarden met lange manen bij de schoft niet kapot gaan.
Je hebt ze bij western winkels maar vaak zijn ze daar best aan de prijs en hebben vaak een gesloten voorkant.
Dus zo V vorm.
Misschien ook een idee voor dekjes zo v vorm
Goedkopere bitten met tussen maten
Annabel schreef:
Anne_mieke88 schreef:deze:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 1831_n.jpg
en betaalbare exotische hoofdstellen en halsters
dancer_ schreef:Ik ben echt van de donkere kleuren op mn shet, bijvoorbeeld legerprint, of een jeansdekje wat ik voor mn haf had. En verder qua tuig; inderdaad bijvoorbeeld een leuk kleurtje (dan geen roze haha, maar donkerblauw of iets anders origineels, wat niet te opvallend is, maar wel heel origineel, lak?)
mooney schreef:@peerke. Nog over het hoofdstel, veel welshjes hebben een kleiner hoofd dan de shet. Dus hoewel ze wat hoger is, moet ze een hoofdstel dat tussen de maat shet en minishet zit. En de simpele hoofdstellen zijn met moeite wel te vinden. Maar hunter is een ramp, terwijl dat juist bij het ras hoort.
perfect en helemaal naar wens
Evelli schreef:Ideal heeft bij de minimaat geen lusje erachter hoor, is gewoon een normale frontriem. Heb dan ook zelf blingbling frontriemen laten makenperfect en helemaal naar wens
![]()
Frontriem kan best zonder lusje voor de windriem.
ik heb roze en blauw. Gypsylady schreef:Die frontriem voor me hoofdstel bedoel ik
Mag van mij wel wat meer kleurtjes
Menfrontriem is bijna zelfde als gewone
Alleen waar kopstuk door moet is iets breder en in het midden zit aan de binnen kant een lusje
Gaat de frontlepel en de riemen van de oogkleppen door
Barcelano schreef:Dit zijn de dekens:
[ Afbeelding ]
Kwa duurdere bitten beginnen ze naar mijn weten pas vaak bij 12,5
Het zou fijn zijn als er daar onder ook tussen maten bestonden.
Ook bij veel bitjes zoals happy mouth etc beginnen ze vaak bij 12,5
Kwa dekens heb je natuurlijk ook verschillende prijs klasse s
Maar dekens beginnen bijv (staldekens) vanaf ongeveer 30 euro
Die speciale dekens vaak vanaf 70 euro.
wereld schreef:Pad voor boomloze zadels in leuke felle kleurtjes... Ik zou erg graag een roze of paarse willen, en daarbij een roze of paarse hoofdstel maat full
Evelli schreef:Ideal heeft bij de minimaat geen lusje erachter hoor, is gewoon een normale frontriem. Heb dan ook zelf blingbling frontriemen laten makenperfect en helemaal naar wens
![]()
Rhine_ schreef:Evelli schreef:Ideal heeft bij de minimaat geen lusje erachter hoor, is gewoon een normale frontriem. Heb dan ook zelf blingbling frontriemen laten makenperfect en helemaal naar wens
![]()
Ideal heeft dat in geen enkele maat hoor. Wel moeten de lussen wat breder zijn.