Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
met een simpele dunne bling frontriem haha Sky_As schreef:Nou, mijn hoofdstel is vrijdag besteld. Een rondgenaaid Dobert classic hoofdstel geheel zwart met gouden gespen. Ik ga er nog een losse frontriem bij bestellen (ook iets met goud). En een rondgenaaide sperriem (vind ik zelf altijd heel chique staan). Woensdagmiddag komt Custom om een zadel aan te meten waar ik dan ook gouden accenten in wil hebben Ben echt zo benieuwd hoe alles gaat worden.
Mochten jullie nog mooie frontriemen weten, dan hoor ik het graag! (prijsklasse tot 30-35 euro. Ik heb op mijn dobert hoofdstel nu een Ukie frontriem, waar ik al jaren kei blij mee ben en waar ik veel complimenten op krijg)

magootie schreef:Vandaag was het zover!!! Cookie heeft voor het eerst haar hoofdstel aangehad en wat staat hij prachtig zeg!!! Ben blij met de keuze voor dit hoofdstel![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
MissSophie schreef:magootie schreef:Vandaag was het zover!!! Cookie heeft voor het eerst haar hoofdstel aangehad en wat staat hij prachtig zeg!!! Ben blij met de keuze voor dit hoofdstel![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wow! Waar heb je die gekocht?

Maar je kan bij elke winkel die Dobert verkoopt een hoofdstel naar eigen wensen laten maken
Heb ik ook gedaan 
Mag ik hier even een vraagje stellen?
Mijn kopstuk is wel vergelijkbaar met jou voorbeeld 

)
ralphtdw schreef:Dobert vind ik ook erg mooi.
Ik wil graag een wit onderlegd hoofdstel.
maar ik zie ze nooit ergens.
wist ook niet dat je zelf kon samen stellen ik ga dus eens op zoek