Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amyz schreef:Las nu toch wat dingen die in die richting kennelijk lastig te krijgen zijn. Aangezien ik sowieso spullen uit de vs ga halen vraag ik me af of er nog dingen zijn die mensen graag in nl makkelijk verkrijgbaar zouden zien op showgebied? Ben ook van plan spullen te gaan (laten) maken dus als er vraag is naar bepaalde producten...
Bassenqua schreef:xAnouk, dekentjes tussen de 84 en 94 cm zijn er genoeg te krijgen hoor, denk dat je op de verkeerde sites kijkt! Ik loop nu met Junita tegen het punt aan dat ik niks voor haar kan vinden, ruglengte 95 cm, onderlengte 120 cm, heb een deken met hals nodig maar echt niet te vinden in die maat!Heb het ding zo dringend nodig.
Bassenqua schreef:Ik ben gek van de Cowboy Magic spullen, gebruik eigenlijk niks anders aan grooming producten, probeer weleens wat anders maar kom altijd weer terug bij CMMariska, gaan jullie je ook richten op voedingssupplementen ?
Mariska80 schreef:Esther cowboy magic komt er ook![]()
Esther we denken dat er wel wat voedingssupplementen gaan komen.
Ook afhankelijk naar waar vraag naar is, heeft geen zin om alles overstuur te laten gaan.
We hebben 2 dingen die we heel graag erbij willen hebben.
Doe me anders Esther even per pb waar je aan zit te denken?