Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nies_ schreef:AB heeft ook al zadels met lak achterop. Vind dat nog wel leuk, ook al zou ik het zelf niet kopen. Lak neusriemen en laarzen vind ik ook leuk, al het andere niet
Een paar mooie laklaarzen en een mooi hoofdstel met lakneusriem vind ik echt nog sjiek staan op een dressuurwedstrijd, maar al de rest is een beetje teveel van het goede.. 
PrinsjeH schreef:Ik vind die bronzen serie van Eskadron echt ge-wel-dig mooi !!!
Jammer dat je zo'n deken eigenlijk nooit gebruikt, bedoel, heb een staldeken, buitendekens en fleecejes voor na 't werk... maar een aparte transportdeken die je niet om kunt laten... nee, die heb ik echt niet nodig helaas
grappig dat iedereen zo'n verschillende smaak heeft... gelukkig is er van alles te kiezen
Ashleytjuhh schreef:zo lijkt die niet mooi
maar leg het op het paard als compleet set en je bent verkocht
het is inderdaad satijn nadeel is je moet nergens achter blijven haken of langs komen want dan is het kapot
het mooiste is nu vind iedereen het lelijk en over een tijdje zie je er half nederlan mee zoals met alles

elfje72 schreef:PrinsjeH schreef:Ik vind die bronzen serie van Eskadron echt ge-wel-dig mooi !!!
Jammer dat je zo'n deken eigenlijk nooit gebruikt, bedoel, heb een staldeken, buitendekens en fleecejes voor na 't werk... maar een aparte transportdeken die je niet om kunt laten... nee, die heb ik echt niet nodig helaas
grappig dat iedereen zo'n verschillende smaak heeft... gelukkig is er van alles te kiezen
Dacht al dat ik de enige was.
jus schreef:Moet zeggen dat ik zo,n rood glimmentje dekje bij een bokker op een paard heb zien liggen en toch wel erggg mooi staat (dus moet mijn mening een beetje intrekken)
Zijn er fotos van die BR promax lak ?
Toen ik hem op het paard zag vond ik hem best leuk.