ROZE shet (welsh A) BITJE

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:28

Jeetje wat een pennyverzameling hier! :') Zieluhhggggg het paardje krijgt een roze bit in, hop met zn alle de moraalridders verzamelen en de ts verpletteren met de meest onrelevante vragen! Muggezifters........

Zolang het bit past maakt het een paard niet uit of hij een groen, geel, paars, oranje of zilver bit in heeft. Net zo min dat hij kreupel gaat lopen als er roze ijzers onder geslagen worden. (oh nee wacht, als iemand dat zou doen is het direct iemand met een paard, ipv een paardenmens. :') Opassen dus ts)

Waar gaat bokt naar toe? Het lijkt tegenwoordig een excuus te zijn om frustraties los te laten vanachter je vertrouwde beeldschermpje. Gewoon reageren om te reageren zonder diegene die een vraag stelt daadwerklijk verder te helpen of onderbouwde nadelen te geven. (die lees ik dus van niemand, nergens in dit topic) Zoals ik eerder al zei, wat een verzameling muggeziftende pennys heeft je topic aangetrokken ts, vind het sneu voor je. :(:)

amika2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 17:29

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:30

tahorselover schreef:
wrm pubert iedereen volgens jou als ze alleen de waarheid zeggen :S

De waarheid? De enige waarheid is dat TS vraagt WAAR deze bitjes te kop zijn, niet wat jij of iemand anders ervan vind dat ze een roze bitje wilt.

Talithao

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:31

Herfstwind schreef:
tahorselover schreef:
wrm pubert iedereen volgens jou als ze alleen de waarheid zeggen :S

De waarheid? De enige waarheid is dat TS vraagt WAAR deze bitjes te kop zijn, niet wat jij of iemand anders ervan vind dat ze een roze bitje wilt.

de waarheid over dat ze niet boos moet worden omdat mensen vragen waarom :S

amika2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 17:33

Lara_Silver schreef:
Jeetje wat een pennyverzameling hier! :') Zieluhhggggg het paardje krijgt een roze bit in, hop met zn alle de moraalridders verzamelen en de ts verpletteren met de meest onrelevante vragen! Muggezifters........

Zolang het bit past maakt het een paard niet uit of hij een groen, geel, paars, oranje of zilver bit in heeft. Net zo min dat hij kreupel gaat lopen als er roze ijzers onder geslagen worden. (oh nee wacht, als iemand dat zou doen is het direct iemand met een paard, ipv een paardenmens. :') Opassen dus ts)

Waar gaat bokt naar toe? Het lijkt tegenwoordig een excuus te zijn om frustraties los te laten vanachter je vertrouwde beeldschermpje. Gewoon reageren om te reageren zonder diegene die een vraag stelt daadwerklijk verder te helpen of onderbouwde nadelen te geven. (die lees ik dus van niemand, nergens in dit topic) Zoals ik eerder al zei, wat een verzameling muggeziftende pennys heeft je topic aangetrokken ts, vind het sneu voor je. :(:)

BEDANKT
<3
Kijk dat wil ik al de hele tijd zeggen!! je bent een schat. En zo vind ik bokt tegenwoordig ook. Ipv elkaar helpen, gaan we overal maar "goedbedoelde" adviezen geven.
*\o/* *\o/*

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:34

amika2011 schreef:
Lara_Silver schreef:

BEDANKT
<3
Kijk dat wil ik al de hele tijd zeggen!! je bent een schat. En zo vind ik bokt tegenwoordig ook. Ipv elkaar helpen, gaan we overal maar "goedbedoelde" adviezen geven.
*\o/* *\o/*

En daar loop ik ook geregeld tegen aan
Lekker negeren die handel en op berichten ingaan die tenminste wel positief zijn :)

amika2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 17:36

Citaat:

Vreemd dat ik boos word.... als jij elke keer als je hier schrijft vraagt WAAROM... terwijl het in de eerste zin al staat vermeld??

Talithao

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:38

amika2011 schreef:
Citaat:

Vreemd dat ik boos word.... als jij elke keer als je hier schrijft vraagt WAAROM... terwijl het in de eerste zin al staat vermeld??

ben je echt zooo blind ik vraag allang niet meer waarom!!!!!!! ik leg iedere keer uit dat het nergens op slaat dat je boos wordt omdat mensen vroegen waarom :S ik vroeg 1 keer waarom daarna niet meer maar je gaat er maar over door

amika2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 17:39

corientjuhh schreef:
Amika2011, ik zou gewoon die mensen die commentaar erop hebben lekker links laten liggen ze zijn het niet waard om op in te gaan...
Lekker laten gaan en negeren
Gewoon op de berichten in gaan van mensen die je wel willen helpen

Ja dat probeer ik ook... ze zijn alleen een beetje hardnekkig...
Het is gewoon jammer dat er een paar het verpesten voor de rest.
Maar goed, dan kijk ik altijd even in het pofiel naar de leeftijd.....

amika2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 17:49

Citaat:
ben je echt zooo blind ik vraag allang niet meer waarom!!!!!!! ik leg iedere keer uit dat het nergens op slaat dat je boos wordt omdat mensen vroegen waarom :S ik vroeg 1 keer waarom daarna niet meer maar je gaat er maar over door

De enigste hier die niet kan lezen ben jij! En ik vraag me af of je in het echt ook zo tegen je moeder of juf (volwassenen) praat. Misschien dat je als 14 jarige niets beters te doen hebt. Maar je kan ook gewoon reageren. En niet de hele tijd over hetzelfde blijven ZEUREN.
Ik heb al een paar keer gezegt dat ik het niet boos bedoelde, al een paar keer sorry gezegt omdat ik misschien zo bot over kom. Maar dit is alleen maar omdat ik alleen een vraag stel, en mensen altijd "goedbedoeld"commentaar leveren.
Jij moet gewoon nu ophouden met elke keer het zelfde te zeggen en te blijven zeuren.

Zo dit was het laatste keer dat ik op jou reageerde!

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 18:38

ik zeur niet hoor :)
sterker nog mijn paard ;)

Afbeelding

LiliaanX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 18:39

xAnnexx schreef:
Jeetje wat een gezeur over een roze bit -O- Wat maakt het nou uit dat TS perse een ROZE bit wil? Dat zijn toch HAAR keuzes en NIET die van ons/jullie? Beetje kinderachtig dit, pff. >;)
TS, succes met het zoeken naar een ROZE bit, en succes met de penny's onder ons... :(:) En ik ben toch ook wel benieuwd naar een foto van heel het setje :~

Ik zou ook wel graag een foto zien als je het bitje hebt gevonden :D

LiliaanX

Re: ROZE shet (welsh A) BITJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 18:41

@little_birdy

Sorry, niet gezien! Jij plaatste je berichtje net toen ik de mijne aan het typen was, hahaa :o
Maar ik vind het echt leuk staan!! Zou ook wel een foto willen zien als het zegmaar een hele roze set is :D

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 18:42

nou nee daar doe ik ook weer niet aan ;)

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 18:55

grappig: simpele vraag leid tot een of andere vage discussie 8)7

vooral ook de trolling comments van tahorselover: heeft de nutteloze discussie op gang gehouden

sry kan je verder niet verder helpen..maar misschien idd de suggestie van iemand volgen en eens kijken bij shops die veel voor shets en andere kleine pony's hebben

succes met je zoektocht.

amika2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 18:58

LiliaanX schreef:
Jeetje hé, wat een discussie hierboven... Ik heb het topic even gelezen en snap eigenlijk niet meer waar de discussie over gaat :o Maar dat kan aan mij liggen.

Nou vind ik ook wel weer dat op bokt door veel mensen meisjes tot 16 vaak "penny-meisjes" worden genoemd en dat niet altijd waar is :j

Maargoed, om even te reageren op de OP: Ts, ik heb even gezocht op wat sites, maar ik heb helemaal niks kunnen vinden ;( Alle gekleurde bitjes die ik zag waren allemaal in maat 11,5 en groter. Misschien toch maar maatje 11,5 met roze bitringen proberen? O:)

Hahaha, het enigste wat ik nog snap is dat ik 1 vraag stelde: waar vind ik roze bitjes in de maat 10,5cm maar het is een beetje uitgebreider geworden hahaha.
Wat ik hier voor al zei, er zitten penny meisjes bij, die alles zielig en stom vinden en overal "goed bedoeld" commentaar op hebben. Maar er zitten zekker ook meiden bij in die leeftijdscatagorie die zeker weten waar ze over praten. En idd, die vallen niet onder de pennymeisje.

Ja de gekleurde Flex color bitjes zijn allemaat 11,5 en groter. Bitringen...nee, blijf het niets vinden :D

amika2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 18:59

little_birdy schreef:
ik zeur niet hoor :)
sterker nog mijn paard ;)

[ Afbeelding ]

LEUK!!! en als je een bustrens hebt met vaste ringen, kun je het nog beter zien dat het roze is.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 19:03

Zo he wat een gezeik over een bitje...
Als ts graag een goedpassend roze bitje wil, waarom word daar zo moeilijk over gedaan en moet ze daar een reden voor hebben?
Ze vind dat leuk en vraagt alleen waar ze die kan kopen, inmiddels al 5 pagina's met merendeel onzinnig commentaar waar ze niet om vraagt.
Je vraagt toch ook niet steeds aan iemand waarom ie bijv. een groene trui wilt kopen terwijl er ook andere truien zijn?
Dit is precies hetzelfde, is gewoon je eigen smaak.

Ts ik kan je niet helpen aan zo'n bitje, hopelijk kun je er een vinden in de goede maat :)

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 19:05

Ik zag pas op een Franse site een roze bit. Geheel roze, erg leuk wou hem zelf ook bestellen maar paardlief zit in de lappenmand.
Zal even kijken of ik hem nog voor je kan vinden. :)

*Goh wat een drama hier zeg. :))

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 19:18

Moderatoropmerking:
Jammer dat hier zo op elkaar gereageerd wordt. Even een simpele 'negeermodus'is al voldoende, als men tevens even op de TeMknop drukt. Ipv flink mee te gaan lopen doen met bovenstaande reacties. Daar wordt het niet bepaald vriendelijk van! Heb meerdere (schreeuwerige)reacties verwijderd. Graag gewoon verder gaan wanneer je iets nuttigs en aanvullends te melden hebt

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 19:25

Ik hoop dat je wat kunt vinden!
Ik hou t bij een zilver bitje maar lijkt me voor de kleintjes echt heel leuk om te hebben alles in het roze oid haha

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 19:44

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 19:48

amika2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 19:50

http://translate.google.nl/translate?hl ... onies.com/

Ja deze.... maar.... Deze site had ik gisteren al gevonden en een vriendin van mij heeft het omgerekend....

4.5" ofwel 4.5 inch dus, is een maatje 11,5cm.
De bitringen zijn ong. 5,5cm als ik het goed reken.

Om precies te zijn zijn de maten:
4" = 10,16 cm
4.25" of 4 1/4" = 10.8 cm
4.5 cm = 11,43 cm

Jammergenoeg dus nog steeds geen 11,5 cm

paardjuhh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 19:52

amika2011 schreef:
Ze hebben ook niet letterlijk gezegt dat het niet mag, maar ze doen net of het vreselijk is en raden het met af. ZO beter...
En nogmaal, jij blijft maar zeuren waarom waarom waarom, terwijl dat het eerste is wat ik schreef boven aan!

Hahaha, schoolvakantie, meisje, ik heb wel wat beters te doen dan vakantie vieren. Schoolvakanties doe ik al jaren niet meer aan.

ik raad het je niet af, ik vroeg me gewoon af waarom het bitje per se roze moest zijn. anders had ik er wel een paar iun andere kleuren voor je. maar je kan wel iets vriendelijker reageren.
en bij een bustrens zie je het idd wel maar niet bij alle bitten.
maar als je een roze bustrens wil om het setje compleet te maken, oke prima.
ik zou het ok erg leuk vinden staan hoor als je wat van het bit ziet :j