Zieluhhggggg het paardje krijgt een roze bit in, hop met zn alle de moraalridders verzamelen en de ts verpletteren met de meest onrelevante vragen! Muggezifters........Zolang het bit past maakt het een paard niet uit of hij een groen, geel, paars, oranje of zilver bit in heeft. Net zo min dat hij kreupel gaat lopen als er roze ijzers onder geslagen worden. (oh nee wacht, als iemand dat zou doen is het direct iemand met een paard, ipv een paardenmens.
Opassen dus ts) Waar gaat bokt naar toe? Het lijkt tegenwoordig een excuus te zijn om frustraties los te laten vanachter je vertrouwde beeldschermpje. Gewoon reageren om te reageren zonder diegene die een vraag stelt daadwerklijk verder te helpen of onderbouwde nadelen te geven. (die lees ik dus van niemand, nergens in dit topic) Zoals ik eerder al zei, wat een verzameling muggeziftende pennys heeft je topic aangetrokken ts, vind het sneu voor je.

Wat maakt het nou uit dat TS perse een ROZE bit wil? Dat zijn toch HAAR keuzes en NIET die van ons/jullie? Beetje kinderachtig dit, pff.

Alle gekleurde bitjes die ik zag waren allemaal in maat 11,5 en groter. Misschien toch maar maatje 11,5 met roze bitringen proberen?