Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Netje schreef:Dames maak jullie niet zo druk hier in het topic en in mijn pb-box! Inderdaad ieder zijn/haar keuze. Het feit dat ik reageerde was op de negatieve dingen die hier over Premiera werden neergezet door Annekeee.... Je mag van mij super blij zijn met een bepaald merk, maar waarom dan het andere afbranden ??
beetje 'de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet'
Maar inderdaad,doe vooral je eigen ding. Iedereen heeft zo z'n voorkeuren voor bepaalde merken. Blijf alleen wel sportief ! En nogmaals voor de duidelijkheid: Mijn reactie was mede ingegeven door de bovenstaande quotes.
enne... dat mexicaanse hoofdstel hebben ze bij Premiera al een tijd geleden aangekondigt, lees Bokt er maar op na![]()

weet niet of je deze al gezien hebt? Anders moet je even op hun site kijken!
er staat op hun website geen foto bij, het is de horsea classic Swarovski black, als je horsea_nl een pb stuurt kun je vast wel een foto ontvangen. Heb het hoofdstel in het echt gezien, erg mooi. En goede kwaliteit, ben je iig goedkoper uit! Weet niet of ze deze nog op voorraad hebben maar je zou bij intresse altijd even informatie kunnen vragen!
RM__ schreef:Mijn hoofdstel is een full, maar heb er cob bakstukken bij gekregen. Erg goede service want zo past het hoofdstel sowieso en heb je niet het probleem dat het hoofdstel goed zit maar de bakstukken te lang zijn..

xxjamiexx schreef:Ik ben wel benieuwd naar de horsea maar vind dat het op de foto's de neusriem dunner lijken dan
die van de br of premiera en ik wil er echt een met een dikke neusriem omdat ik nueen paard heb zonder
aftekeningen en een echte grote paardenhoofd heeft. Miss dat iemand foto's heeft waar dit niet uit blijkt,
kan er verder weinig voorbeelden van vinden van de gewone trens ?
Premiera paste toen namelijk ook niet (wat overigens een foutje was maar ik
toch geen nieuwe heb genomen omdat ik m'n paard in had laten slapen).
Zit toch te twijfelen tussen een nieuwe bestelling premiera of anders br.