BR of Premiera 'Monaco' lak hoofdstel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

C_Spirit

Re: BR of Premiera 'Monaco' lak hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 06:36

amen.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 08:54

Netje schreef:
Dames maak jullie niet zo druk hier in het topic en in mijn pb-box! Inderdaad ieder zijn/haar keuze. Het feit dat ik reageerde was op de negatieve dingen die hier over Premiera werden neergezet door Annekeee.... Je mag van mij super blij zijn met een bepaald merk, maar waarom dan het andere afbranden ??

beetje 'de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet'

Maar inderdaad,doe vooral je eigen ding. Iedereen heeft zo z'n voorkeuren voor bepaalde merken. Blijf alleen wel sportief ! En nogmaals voor de duidelijkheid: Mijn reactie was mede ingegeven door de bovenstaande quotes.

enne... dat mexicaanse hoofdstel hebben ze bij Premiera al een tijd geleden aangekondigt, lees Bokt er maar op na :D

Klopt, dit zijn inderdaad mijn ervaringen!!! Maar jij gaat op een andere manier Horsea afkraken (dat ze niet na apers zijn) Dat doe ik niet, ik praat over de kwaliteit. En daar zit voor mij het verschil ;)

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:00

Ik vind je premiera goed hoor. De horsea heb ik nooit gezien dus daar durf ik niet over te oordelen maar...........

Ik heb toevallig van de week de BR Eston in mijn handen gehad.
Een SUPER tof rondgenaaid hoofdstel met lakneusriem en zwarovski frontriem, ik ben er weg van !
Wel qua prijs een stuk duurder dan premiera en horsea, (140,- bij een winkel in mijn buurt) wel zijn de riempjes niet zo mooi bovenop bevestigd zoals de andere hoofdstellen.

http://www.aleashop.be/sites/default/fi ... 989850.jpg

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-12 09:53

Is deze hierboven ook in het rondgenaaid verkrijgbaar

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 10:15

Die BR van hierboven is rondgenaaid. :)

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 10:21

C_Spirit schreef:
Is deze hierboven ook in het rondgenaaid verkrijgbaar

Je ziet het misschien niet zo goed op de foto's omdat je de verstelbare gaatjes voor de riemen ziet maar hij is echt rondgenaaid !

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-12 10:43

Ow haha,
Nu zie ik het idd!
Deze frontriem die erbij zit is echt heel mooi!
Wat is de prijs?

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 10:45

xxjamiexx schreef:
Wel qua prijs een stuk duurder dan premiera en horsea, (140,- bij een winkel in mijn buurt) wel zijn de riempjes niet zo mooi bovenop bevestigd zoals de andere hoofdstellen.
€140 dus. :)

RM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 17:40

@ xxjamiexx dat soort hoofdstel heeft horsea ook, iets andere Frontriem en wel de gespen boven op.. Dan zit je volgens mij rond de 79 euro.. :) weet niet of je deze al gezien hebt? Anders moet je even op hun site kijken! :) er staat op hun website geen foto bij, het is de horsea classic Swarovski black, als je horsea_nl een pb stuurt kun je vast wel een foto ontvangen. Heb het hoofdstel in het echt gezien, erg mooi. En goede kwaliteit, ben je iig goedkoper uit! Weet niet of ze deze nog op voorraad hebben maar je zou bij intresse altijd even informatie kunnen vragen!

Ziji

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:24

Mijn hoofdstel is van br, prima kwaliteit kan niet anders zeggen.....denk je eraan dat bij een rondgenaaid hoofdstel je geen gaatjes bij kunt maken? Dus als jouw paard niet een heel groot hoofd heeft zou ik voor een cob maar gaan...of een " platgenaaid" hoofdstel meenemen om de bakstukken te vergelijken om te kijken of het zou passen, dit om te voorkomen dat het bit voor zijn tanden hangt"....succes! Beide erg fraaie hoofdstellen!

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:27

ik heb de br maar er is al 1 bakstuk kapot en van een van de riempjes dat ''pinnetje'' is ook al krom.. gebruik hem wel dagelijks. voor de rest is de neusriem wel helemaal geweldig

RM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:43

Mijn hoofdstel is een full, maar heb er cob bakstukken bij gekregen. Erg goede service want zo past het hoofdstel sowieso en heb je niet het probleem dat het hoofdstel goed zit maar de bakstukken te lang zijn..

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 21:07

Ik heb hier een premiera hangen en ben er super tevreden over. Ben er erg zuinig mee en hangt thuis (gaat alleen aan op wedstrijd)
Leek me tijd terug leuk om hem voor foto's aan te doen bij mijn jonge valdez, deze sloeg meerdere malen met zijn hoofd tegen het polyester dak van de trailer. Ik dacht dat ik m'n neusriem wel gedag kon zeggen maar nee hoor kon met een vochtig doekje en een tandenstoker alle polyester eraf poetsen en geen kras!!

Erg tevreden dus :D

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 16:58

RM__ schreef:
Mijn hoofdstel is een full, maar heb er cob bakstukken bij gekregen. Erg goede service want zo past het hoofdstel sowieso en heb je niet het probleem dat het hoofdstel goed zit maar de bakstukken te lang zijn..

Ik heb ook een Horsea Full, maar bakstukken waren te groot (kon geen gaatjes meer bij maken) heb netjes kleinere na gestuurd gekregen. Zonder bij betaling!

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:01

Ik ben wel benieuwd naar de horsea maar vind dat het op de foto's de neusriem dunner lijken dan
die van de br of premiera en ik wil er echt een met een dikke neusriem omdat ik nueen paard heb zonder
aftekeningen en een echte grote paardenhoofd heeft. Miss dat iemand foto's heeft waar dit niet uit blijkt,
kan er verder weinig voorbeelden van vinden van de gewone trens ?
Premiera paste toen namelijk ook niet (wat overigens een foutje was maar ik
toch geen nieuwe heb genomen omdat ik m'n paard in had laten slapen).
Zit toch te twijfelen tussen een nieuwe bestelling premiera of anders br.

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 20:39

BR vind ik trouwens ook heel mooi!
Maar wel heel prijzig...

Horsea_nlJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:31

wij hebben keus uit 5 cm, 4 cm en 3 cm. genoeg keus qua breedte lijkt mij?

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 07:53

xxjamiexx schreef:
Ik ben wel benieuwd naar de horsea maar vind dat het op de foto's de neusriem dunner lijken dan
die van de br of premiera en ik wil er echt een met een dikke neusriem omdat ik nueen paard heb zonder
aftekeningen en een echte grote paardenhoofd heeft. Miss dat iemand foto's heeft waar dit niet uit blijkt,
kan er verder weinig voorbeelden van vinden van de gewone trens ?
Premiera paste toen namelijk ook niet (wat overigens een foutje was maar ik
toch geen nieuwe heb genomen omdat ik m'n paard in had laten slapen).
Zit toch te twijfelen tussen een nieuwe bestelling premiera of anders br.

Mijn paard heeft een vrij groot hoofd. Ik heb nog het eerste model van Horsea, met 5 cm neusriem!
Afbeelding

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:47

Ja maar de stang en trens vind ik zowiezo dikker lijken bij elk merk.
Ik ga met toch maar eens beter verdiepen in de horsea's, premiera en br hoofdstellen en er goed over nadenken want ik wil volgende maand gaan starten met m'n paard en dan natuurlijk wel met zo'n hoofdstel ! :D
Thnx meiden voor de info !

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-12 17:56

Handig he bokt?!
als ik binnekort een hoofdstel ga kopen, dan ga ik dnek ik voor die ene BR.

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:57

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-12 18:04

Ik ga idd geval die frontriem bestellen (die had ik al gespot := )en het premiera hoofdstel kopen.
Laatst bijgewerkt door C_Spirit op 22-08-12 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 18:07

Premiera! super fijn hoofdstel.. :)