Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tendance schreef:Wat mij heel vaak opvalt is dat zo veel mensen zeggen, dat ze op eigenlijk zo'n beetje meer dan de helft van de zadels die er bestaan, niet kunnen zitten of het niet fijn vinden.
Ik bedoel als je lichamelijke klachten hebt dan snap ik dat, maar het is toch ook wel deels de kunde en juiste zit van een ruiter naar mijn idee.
Ik heb inmiddels op 14 verschillende zadels, waaronder veel verschillende merken gezeten, maar ik rijd overal zo mee weg. Soms is het even wennen, maar dat is zo gebeurd.

ElCid schreef:Jammer, wij hebben het zadel al jaren en al eerder dezelfde gehad; nooit problemen mee gehad; misschien hebben we gelukBen dus wel benieuwd wat voor problemen men daar dan mee heeft?
mereltjuhxxx schreef:Heb je flex quality al geprobeerd? Ik heb het al eerder geopperd maar er werd niet op gereageerd! Ik ben tot nu toe nog geen paard Gezien waar dat zadel niet op past en daarbij zit het ook heerlijk!
Princesj schreef:mereltjuhxxx schreef:Heb je flex quality al geprobeerd? Ik heb het al eerder geopperd maar er werd niet op gereageerd! Ik ben tot nu toe nog geen paard Gezien waar dat zadel niet op past en daarbij zit het ook heerlijk!
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van deze zadels gehoord, ken ook niemand in mijn omgeving die deze heeft. Ik kan op de site ook niks over prijzen vinden en meer achterliggende informatie.
Ik heb wel een soort gelijke pad hiervan waar ik heel tevreden over ben, alleen is het niet probleem oplossend in dit geval.
nombrado schreef:[quote=
Heb je flex quality al geprobeerd? Ik heb het al eerder geopperd maar er werd niet op gereageerd! Ik ben tot nu toe nog geen paard Gezien waar dat zadel niet op past en daarbij zit het ook heerlijk!
[/quote]sevke schreef:Prestige Trekker al geprobeerd ? Wij hebben ook een paard met een erg moeilijke rug, maar dit zadel past er perfect op. Het zit heerlijk, verdeelt prima de druk en past op heel veel paarden. Voor de ruiter is het ook zalig zitten op die "zwevende" zit, vooral bij paarden die hoog opgooien.
[ Afbeelding ]