Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
russel schreef:Echt goede shampo voor schimmels en met name de witte staart, moet nu met huistuinen keuken spullen werken en daar worden de haren erg droog van....de verzachter voor mensen werkt niet goed genoeg. Goede trap en bijt stevige voerbakken om op de grond te zetten, ik voer op de grond.
shetties schreef:Ik zou wel rondgenaaide (lak) hoofdstellen willen in maat shet (en gewone hoofdstellen in maat shet) in donkerbruin en tabacco, cognac enz.
En dan in de goede verhoudingen, dus niet een mega lange keelriem.
russel schreef:Echt goede shampo voor schimmels en met name de witte staart, moet nu met huistuinen keuken spullen werken en daar worden de haren erg droog van....de verzachter voor mensen werkt niet goed genoeg. Goede trap en bijt stevige voerbakken om op de grond te zetten, ik voer op de grond.
2005 schreef:Caps voor ronde en caps voor ovale hoofden. Vroeger had je verschillende kleuren binnenvoering. Meeste caps nu zijn allemaal voor ronde hoofden en dat is jammer.
Ashley5 schreef:2005 schreef:Daarnaast ben ik op zoek naar stalschoenen met stalen / plastice neuzen. Maar dan meer in de uitvoering van een werkschoen.Caps voor ronde en caps voor ovale hoofden. Vroeger had je verschillende kleuren binnenvoering. Meeste caps nu zijn allemaal voor ronde hoofden en dat is jammer.
Die werkschoenen worden nog wel als stalschoenen verkocht, maar hebben geen harde neuzen meer. Maar die laarsachtige schoenen hebben wel weer harde neuzen. Alleen zijn die helemaal niks voor mij!![]()
Dus die zou ik er nog graag bij willen zien!
Ashley5 schreef:2005 schreef:Caps voor ronde en caps voor ovale hoofden. Vroeger had je verschillende kleuren binnenvoering. Meeste caps nu zijn allemaal voor ronde hoofden en dat is jammer.
Dat is zeker een goede! Caps speciaal voor ovale hoofden. Ik ben met mijn zusje tig winkels af geweest op zoek naar een cap die haar past!
Daarnaast ben ik op zoek naar stalschoenen met stalen / plastice neuzen. Maar dan meer in de uitvoering van een werkschoen.
Die werkschoenen worden nog wel als stalschoenen verkocht, maar hebben geen harde neuzen meer. Maar die laarsachtige schoenen hebben wel weer harde neuzen. Alleen zijn die helemaal niks voor mij!![]()
Dus die zou ik er nog graag bij willen zien!