missende paardenproducten

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Peerke_

Re: missende paardenproducten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:12

Met koperen gespen weet ik niet, maar ik weet dat HB ze heeft of had.

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:22

soesie schreef:
wat dachten jullie van een figuurcorrigerende rijbroek?
Het figuurcorrigerende ondergoed heeft vaak te dikke naden en zorgt voor doorrijd-ellende...
Het is zomaar een idee... :o

_/-\o_

:=

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:26

Goede, leuke en betaalbare sportbeha's, die niet knellen en die niet je b00bs nog groter doen lijken (voor de grote maten dan he).

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:28

Ont-derfen spray (tegen die vieze derfen lucht op jezelf na aan brengen :o ).
Parfum :') Fibrese e.d., bodysprays

Antibacteriele spray voor jezelf/paardenspullen die ook een beetje schoonmaakt.
Dettol-spray

Onthaarspray voor de losse haren op je paard/paardenspullen en je eigen kleding.
Sofzuiger :') en plak-rollen

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:40

Leuke sportbeha's ja, en dan ook graag in omvang 65/70 met beugel en met iets van voering (geen push up ofzo, maar je hebt van die sportbh's die alleen uit zo'n dun lapje stof bestaan, vréselijk). Die van Equilinn zijn wel leuk, iets in die richting.

Caps voor ronde en caps voor ovale hoofden. Vroeger had je verschillende kleuren binnenvoering. Meeste caps nu zijn allemaal voor ronde hoofden en dat is jammer.

Dekens voor brede/korte paarden. Vooral eczeemdekens zijn vaak veel te strak en in een maat groter struikelen ze erover omdat ze te lang zijn. Lichte kleur, UVwerend.

Hoofdstelonderdelen die je (niet al te duur) los kan bestellen. Dus kopstuk, bakstukken en neusriem in verschillende maten.

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 08:27

Ik kreeg op de een of andere manier geen mails meer over nieuwe berichten in dit topic en ineens zijn jullie al op pagina 4! :) Dank voor alle input!

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 08:37

ikke_draver schreef:
ik wil graag een exceem deken in lichte kleur (uv werend) en met sluitingen bij de hals
(mijn paard heeft een hekel aan deken over het hoofd )

De Rambo sweetitch hoody ;)

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 08:41

Ik zou wel rondgenaaide (lak) hoofdstellen willen in maat shet (en gewone hoofdstellen in maat shet) in donkerbruin en tabacco, cognac enz.
En dan in de goede verhoudingen, dus niet een mega lange keelriem.

HBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 15:23

Horsesfriend schreef:
In de ruitershops zijn dingen vaak zwart, maar ik zoek altijd bruin.
Ik ga niet voor de kleur meer betalen, en ook niet naar een andere winkel.
En het is er wel allemaal in zwart.
Irriteer ik me echt aan zeg!!!

dit heb ik ook. Terwijl bruin toch echt helemaal in is.

HBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 15:26

russel schreef:
Echt goede shampo voor schimmels en met name de witte staart, moet nu met huistuinen keuken spullen werken en daar worden de haren erg droog van....de verzachter voor mensen werkt niet goed genoeg. Goede trap en bijt stevige voerbakken om op de grond te zetten, ik voer op de grond.

http://www.google.nl/imgres?q=dierenshampoo&um=1&hl=nl&safe=active&sa=N&biw=1920&bih=911&tbm=isch&tbnid=LauRepL0QL9vmM:&imgrefurl=http://www.wola.nl/nl/webshop/diversen/pagina/22/&docid=7_uyPBMr5gqp5M&imgurl=http://www.wola.nl/gfx/products/large/241_dierenshampoo_22nw.jpg&w=220&h=220&ei=ypO7T6elN-O-0QXizPXRBw&zoom=1

Deze werkt super, niet teveel ervan gebruiken want dan krijg je het er bijna niet meer uit. Ik gebruik het altijd voor de witte voetjes, en je krijgt ze dan goed schoon.

ladyrosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 15:40

steffyentom schreef:
Oja betaalbare rijlaarzen leer voor brede kuiten, ook een drama om aan te komen. Gaan bijna overal maar tot 41 kuit.

ja idd!!!!!!!!!!

Citaat:
Wat ik ook heel erg mis is betaalbare rijbroeken in lengtematen.
De goedkoopste is 85 euro.

same problem...

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:09

shetties schreef:
Ik zou wel rondgenaaide (lak) hoofdstellen willen in maat shet (en gewone hoofdstellen in maat shet) in donkerbruin en tabacco, cognac enz.
En dan in de goede verhoudingen, dus niet een mega lange keelriem.

Ik heb vandaag shet hoofdstellen in het donkerbruin binnen gekregen.
Zelfs met leuke frontriem :)

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:46

steffyentom schreef:
Oude katoenen longeerlijnen, haast niet meer te krijgen.

jep, bij mij....van zaldi, alleen staan ze niet in mijn shop
ik vind ze zelf ook fijner dan die syntetische.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:50

russel schreef:
Echt goede shampo voor schimmels en met name de witte staart, moet nu met huistuinen keuken spullen werken en daar worden de haren erg droog van....de verzachter voor mensen werkt niet goed genoeg. Goede trap en bijt stevige voerbakken om op de grond te zetten, ik voer op de grond.

cowboy magic
kheb nog een paar staan (gaan uit de collectie)
champoo voor witte paarden (wordt echt in en in wit van) is niet meer uit mijn kast te denken, net als de detangler.
http://hypostore.nl/cowboy-magic-yellowout-shampoo.html

x_Maybe_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 19:11

Een ideale "witmaak shampoo" is naar mijn mening de mensenshampoo van het merk "stylea" het is te koop bij de hoogvliet, plus en vast nog wel meer, kost 40 cent en de voetjes van mijn paarden zijn met 1 keer soppen weer helemaal wit. Het zit in een doorzichtige fles met groene dop. http://www.google.nl/imgres?q=stylea+sh ... 1,s:0,i:73 deze dus.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:25

weetje wat ik ook nog wel mis, een mooi wit onderlegt hoofdstel met aansnoer neusriem, in maar mini shet, of een klein uitvallende shet

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:37

2005 schreef:
Caps voor ronde en caps voor ovale hoofden. Vroeger had je verschillende kleuren binnenvoering. Meeste caps nu zijn allemaal voor ronde hoofden en dat is jammer.

Dat is zeker een goede! Caps speciaal voor ovale hoofden. Ik ben met mijn zusje tig winkels af geweest op zoek naar een cap die haar past!

Daarnaast ben ik op zoek naar stalschoenen met stalen / plastice neuzen. Maar dan meer in de uitvoering van een werkschoen.
Die werkschoenen worden nog wel als stalschoenen verkocht, maar hebben geen harde neuzen meer. Maar die laarsachtige schoenen hebben wel weer harde neuzen. Alleen zijn die helemaal niks voor mij! :+
Dus die zou ik er nog graag bij willen zien!

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:38

Ashley5 schreef:
2005 schreef:
Daarnaast ben ik op zoek naar stalschoenen met stalen / plastice neuzen. Maar dan meer in de uitvoering van een werkschoen.
Die werkschoenen worden nog wel als stalschoenen verkocht, maar hebben geen harde neuzen meer. Maar die laarsachtige schoenen hebben wel weer harde neuzen. Alleen zijn die helemaal niks voor mij! :+

Zoiets ? https://www.peerkeruitersport.nl/ruiter ... oenen.html

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:41

Ashley5 schreef:
2005 schreef:

Dat is zeker een goede! Caps speciaal voor ovale hoofden. Ik ben met mijn zusje tig winkels af geweest op zoek naar een cap die haar past!

stalen neuzen adviseren ze toch juist niet bij paarden?? als er toch een paard op je teeg gaat staan zakt dat ijzer in en knelt het je teen af

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:45

Dat is een fabeltje, ook de jodphurs met stalen neuzen voldoen aan de eisen voor werkschoenen.
Hier moet zonder schade een Heftruck van 3.5 ton overheen kunnen rijden.

En dan zou een paard ze kunnen verbuigen ?

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:57

russel schreef:

Afbeelding

Flexibele voerbak, super degelijk. Ik had er zo een en die dingen slijten gewoon niet.
http://www.agradi.nl/stal-erf/voedervoo ... 002080/642

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:13

Heb me net een klein beetje verdiept in de voedingssupplementen. Wat mij opvalt is dat veel supplementen nogal prijzig zijn en dat ze heel vaak in poedervorm of vloeibare vorm zijn.
Zou het wel tof vinden om betaalbare supplementen te hebben in bijvoorbeeld koek of snoep vorm. Paard word hier voor.me gevoerd en het is bij ons eigenlijk niet handig om er vanalles doorheen te mengen. Geef het nu vaak op een broodje of gemengd met appel oid, maar een snoepvorm zou handiger zijn. Is het meteen een gezonde beloning.

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 00:28

Hoofdstel met vaste neusriem
In maat cob en full

ikke_draver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 11:53

compleet hoofdstel met friese vlag voor een betaalbare prijs.
( ik heb een set van halster,lijn,transportbeschermers, deken enz maar mis t hoofdstel :D )

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 20:22

Frontriembeschermer, weet niet of het al gezegd is.