Aprils_joke schreef:maar een strotouwtje in de mond schuurt toch ?
Klopt, vandaar mijn opmerking over 'achterkamers' waar dit gebeurt.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Yamcha schreef:Tendance schreef:Nee hoor, als je paard schrikt en jij verliest je evenwicht en zit daardoor maar aan 1 teugel, dan is het al snel gebeurd!
Nou, dat is mij echt nog nooit gebeurd, en ik heb niet één van de grootste helden....... volgens mij ben je dan gewoon heel lomp bezig.
Tendance schreef:Nee hoor, als je paard schrikt en jij verliest je evenwicht en zit daardoor maar aan 1 teugel, dan is het al snel gebeurd!
Aprils_joke schreef:dat wist ik niet . ik ben niet bekent in de western wereld
maar omdat je altijd op foto,s van die mooie bitten met grote sierlijke zeikanten ziet dacht ik dat
solly

Aprils_joke schreef:dat wist ik niet . ik ben niet bekent in de western wereld
maar omdat je altijd op foto,s van die mooie bitten met grote sierlijke zeikanten ziet dacht ik dat
solly

magda_90 schreef:De foto's op mijn website zijn afkomstig van boeken, eigen beeldmateriaal of aangeboden beeldmateriaal. Dus van mijn kant zit het wel goed.
upendo schreef:Pentax: Maar hoe verklaar je dan dat bijvoorbeeld, zoals rumpleteaser zei, bij bijvoorbeeld westernhoofdstellen, het bit niet zo heel veel meer door de mond heen beweegt, voor zover ik weet?
upendo schreef:Ik weet wel de oorsprong van de keelniem, maar de neusriem...