Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jazzgps schreef:Mijn pony heeft te weinig ruimte in zijn mond, en een dikke tong.
De tandarts zij dat ik een niet al te dik bit moet gaan gebruiken, omdat de mond van de pony dan te vol gaat zitten.
Dan is het zeg maar meer ijzer dan mond, dat bedoel ik met geen ruimte voor het bit hebben,
Mijn pony heeft ook een hele gevoelige mond.

jazzgps schreef:Anoeska .
Het klopt dat de pony weinig ruimte in zijn mond heeft,
Ik wou een onderlegtrens voor mijn pony kopen. die zijn te scherp voor zijn mond,
En die hebben geen grote ringen,
stef schreef:dan trek je er te hard aan als een onderleg trens te scherp is
jazzgps schreef:Ik rij nu ook met een dunbit dus dat heeft er niks mee te maken,
Ophelia schreef:jazzgps schreef:Anoeska .
Het klopt dat de pony weinig ruimte in zijn mond heeft,
Ik wou een onderlegtrens voor mijn pony kopen. die zijn te scherp voor zijn mond,
En die hebben geen grote ringen,stef schreef:dan trek je er te hard aan als een onderleg trens te scherp isjazzgps schreef:Ik rij nu ook met een dunbit dus dat heeft er niks mee te maken,
Dit stukje heeft mij gewoon overtuigd dat je hier zit om te zieken!!
Of je hebt geen paarden en bent lid geworden van een forum om te stangen. Of je hebt wel paarden en tijd teveel.
Je stelt vragen om op ieder antwoord een weerwoord te hebben. Daarbij slaan je meeste beredeneringen helemaal nergens op. Zelfs de meest onervaren paardenbezitter banketstaaf niet zo dom als dat jij doet..
Wees gewoon eens duidelijk en banketstaaf niet zo stom joh! Hoe oud ben je eigenlijk, daar ben ik zo benieuwd naar...
l