Gooya schreef:Yvank_ schreef:Waarom denkt iedereen toch altijd gelijk dat setjes etc gepaard gaan met slecht rijden
Ervaring, anders zou ik niet op het idee gekomen zijn...
De ruiters die ik gezien heb (waarmee ik dus niet bedoel dat álle ruiters met setjes etc... ), die altijd in setjes kleurtjes etc reden, waren zo bezig met hun en het paard z'n uiterlijk dat ze vergaten om paard goed te rijden. Paardje liep mooi met nek in een krul, maar ondertussen werd de basis vergeten. Als het plaatje maar goed was.![]()
Ik heb dus een enorme allergie ontwikkeld tegen mensen die zoooo ontzettend met het uiterlijk bezig zijn, (nee tssss een zwart zadel en een bruin hoofdstelecht je rijdt voor gek...) helaas dus door ervaring geboren.
En nogmaals, ik weet dat dit niet voor iedereen geldt.
Denk dan dat je het over een bepaald type ruiters/amazones hebt maar niet puur over mensen die het mooi vinden hun set te matchen :/
Vind je stelling nogal krom en denk dat het totaal niks met zwart hoofstel/bruin zadel of andersom te maken heeft.
Weet dat je zei dat het niet voor allen geldt maar toch.... denk dat je het niet moet koppelen aan zadel en hoofdstel maar meer naar de ruiters/amazones moet kijken.
Ik krijg zelf zeer goede les, paard goed op achterhand rijden, luchtig aan de voorkant geen getrek en gepluk, rij daarbij ook veel recreatief lekker door het bos en doe veel longeren.
Dat ik mijn hoofdstel bij mijn zadel heb gekocht heb in kleur betekend niet dat ik geen oog voor mijn paard heb en niet wil dat ie lekker en goed loopt.
vind het nogal kortzichtig zo te denken.... 
, anders zou ik niet op het idee gekomen zijn...
echt je rijdt voor gek...) helaas dus door ervaring geboren.
of helemaal bruin of helemaal zwart anders vind ik het een vlag op een modderschip
maar dat is mijn mening
Het geld groeit me niet op mijn rug... Ik vind het prima zo. Het past goed, het stoort mij niet, en als anderen zich er aan storen dan kijken ze maar een andere kant op.