Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Priscilla__ schreef:Ik heb zelf ook het correctie bit van de EJ. Ben er zeer tevreden over paard neemt het bit ook veel fijner aan. Dat nieuwe bit van sprenger lijkt me ook fijn! Alleen jammer dat je niet uit zou kunnen proberen..

Jade schreef:ik heb de correctiestang altijd als een stuk scherper ervaren dan een dubbelgebroken bit, daar ben ik dan ook naar teruggegaan indertijd.

duidelijker kan niet, zou ik denken 
_Esther_87_ schreef:Yamcha, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of je het bit nog steeds gebruikt en het nog altijd goed bevalt?
Ik overweeg om mijn paard hier ook eens op te proberen. Hij heeft een erg moeilijke mond (qua bouw bedoel ik dan) en loopt nu op een enkelgebroken onderlegtrensje. Met tijden gaat dit heel goed maar van tijd tot tijd is hij ook, zonder andere aanwijsbare reden, ineens wat hangerig, duwerig of gooit hij de tong eroverheen. Nou weet ik dat hij erg weinig ruimte in de mond heeft en het is allemaal verre van dramatisch hoe hij reageert hoor, maar als het beter/prettiger kan is dat natuurlijk altijd goed...
Heb net dus even zitten kijken op oa de site van epplejeck en divoza maar kom er niet helemaal uit. Ik zoek dus een watertrens versie die niet kantelt in de mond maar deze mag niet al te dik zijn. Ik zag er al een paar van 16 en 18 mm en dat is eigenlijk echt te veel...Iemand een idee waar ze nog meer verkocht worden?