Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Schangah schreef:Ik ben van tevoren gewaarschuwd dat het paard onder een wow veel ruimer, grootser gaat bewegen en dat veel eigenaren dan zoiets hebben van gaan met die banaan. Hierdoor ontstaan overbelastingen. Mij werd geadviseerd hier goed op te letten en het paard rustig op te bouwen met een wow.
Maris schreef:Ik weet natuurlijk niet 100% zeker dat het alleen zijn bespiering is. Maar hij staat in de zomer dag en nacht buiten en in de winter zomaar 3 a 4 uurtjes. Veel minder beweging dan. dus in ieder geval een beetje bespiering zal hij daardoor wel kwijt raken ( door het meer stilstaan ).
MarChak valt een maat L schapenvacht dekje goed onder een maat 2 wow ? Of heb je een maat 1 wow ?
MarChak schreef:Dat duurt lang!
pantarhei schreef:Maris ik zou je een pro lite pad, multiple riser aanraden, kan je voor en achter vullen en dus de dikte bepalen, hiermee heb ik voor de wow al veel spieren teruggehaald met mijn oude passier die niet oke was. Nu met Wow groeien ze verder door. En ja, je raadt het vast al, die niet goed liggende passier was prima volgens eerder genoemde zadelmaker....... en die van de familie zelf zeg maar, niet dat hulpje, daar heb ik geen ervaring mee en dus ook geen mening over