Benfan schreef:Ze vind zichzelf wel heel speciaal in dat drukke Scheveningen, of ben ik nou de enige die opmerkt dat de TS dit wel heel bijzonder vind van zichzelf. Hoe druk het ergens is heeft niks te maken met hoe opgevoed je paard moet zijn, dat horen ze namelijk altijd te zijn. Zeker op het moment is het in de boeren gehuchten waar je onterecht minderwaardig vind erg druk met landbouw machines, jonge pubers die van pa of ma met volle aardappel bakken door de straten scheuren omdat de oogst op tijd binnen moet zijn. Er is geen tijd voor gelanterfant en dat merk je als ruiter in deze streken, zeker als je zoals mij graag naar buiten gaat. Ik persoonlijk ga mij niet tegenover een toch iets wat kinderachtige TS niet bewijzen door helemaal naar Scheveningen te gaan om daar te rijden. Waarom zou ik? ten eerste, wat heeft die stad mij te bieden en waarom zou ik daar willen zijn. Ik rij langs de veluwen, stap liever daar op mijn paard dan in een of andere stad.
@Cassidy, waar haal je de energie vandaan om te blijven proberen helpen? Ik persoonlijk vind deze mensen-met-paarden ernstig kansloos en zou daar mijn energie niet in willen steken. Hoe hou je dit vol? En nog beter.. hoe hou je je soms stil? Ik ga wel eens mee met een vriendin naar een pension stal waar net zulke meiden rijden ( de plaatjes ruiter, niet de echte ruiter. Je kent ze wel, het type slofteugel-nek-in-de-krul of zoals de ts mooi-scherp-bit-staat-beter) en moet dan echt zo gruwelijk hard mijn best doen om niks te zeggen. Maar als ik zacht 'zagen zagen wiele wiele wagen' sta te zingen, tja.. ik kan dat niet. Hoe doe jij dat?
Dit ^ 
+1