Ik heb een Prestige Top Dressage Appalossa , erg fijn zadel. Zachte en vrij diepe zit maar niet opgesloten.
Eagerly
Geplaatst: 10-10-11 18:08
Ik heb jarenlang op een KN Symfonie gereden, maar helaas was mijn zit niet zo best en waren mijn onderbenen net mattenkloppers mede doordat mijn paard zo hoog opgooit.
Nu heb ik een Custum zadel type Icon Coda en sindsdien zit ik stil en veel meer in balans! Ongelofelijk wat een zadel voor je zit kan doen, tegenwoordig kan ik me op mijn hulpen concentreren in plaats van alle zeilen bij te zetten om in het zadel te blijven zitten. Ik vind het zadel en de service van Custum geweldig, want ik mocht kosteloos diverse type zadels gedurende enkele weken uitproberen, totdat ik het voor mij meest fijn zittende model gevonden had. Alle proefmodellen werden bovendien eerst op maat gemaakt voor mijn paard, echt top!
Prestige top dressage gehad en nu een Anatomica orion. Allebei zeer fijne zadels en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Heb ook een tijdje barnsbey gebruikt maar wat zijn dat ongelooflijke fijne zachte zadels voor ons kontje
2 stubben springzadels die ook onverslijtbaar zijn!
Ik heb een Daaleman, erg fijn zadel, kan namelijk niet op alle zadels heel fijn zitten, en deze zit erg zalig.
saf
Geplaatst: 10-10-11 21:44
Een Daaleman. Is het geld zeker waard! Omdat ie aangemeten is op mijn pony en voor haar rug gemaakt kan ik elke dag met een gerust hart opstappen:) zit ook heerlijk en ziet er prachtig uit. Hiervoor had ik een Rossner, juist een kwalitatief goedkoop zadel en ook die was heel fijn en mooi, helaas is die gestolen...