Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
colette_007 schreef:Ik heb:
3 stubben
1 dobert
1 hubertus
1 lemetex
1 chamberlain
Zijn allemaal kwalitatief goede hoofdstellen, die je onder de 100,- niet nieuw koopt.
Ik heb ze allemaal 2e hands overgekocht (scheelt erg veel in prijs).
Stubben blijft favoriet, zowel het gesp werk als het leer is van zeer goede kwaliteit en met intensief gebruik nog geen schade/losse stiksels etc.
Dobert is ook wel een fijn hoofdstel, sommige zijn er weg van, ik vind persoonlijk dat het leer zo zacht word dat het 'uitrekt'en ik zou het niet bij een jong paard omdoen (itt stubben)
hubertus is goed, maar niet mijn favoriet
lemetex is dochtermerk van stubben, zelfde kwaliteit, wel wat stugger voor mijn idee.
chamberlain, fijn leer, maar niet zo'n goede kwaliteit als stubben, gesp werk is erg 'rammel'.
Heb ook HH etc hoofdstellen gehad, maar uiteindelijk kun je toch beter investeren in een van a-kwaliteit als je hem voor lang wilt.

Susyb schreef:Luciano.. ik vind alles mooi aan je hoofdstelbehalve die rode frontriem (maar dat is natuurlijk per smaak verschillend)
haha die frontriem gebruik ik ook zelden ( wilde perse die hebben omdat ik in mijn huis rood/wit/zwart/ tinten heb en tja een mooie foto van luciano met ja ja daarin ook iets roods hoorde er nou dan bij
) haha ( spoort niet helemaal
)colette_007 schreef:Ik heb:
3 stubben
1 dobert
1 hubertus
1 lemetex
1 chamberlain
Zijn allemaal kwalitatief goede hoofdstellen, die je onder de 100,- niet nieuw koopt.
Ik heb ze allemaal 2e hands overgekocht (scheelt erg veel in prijs).
Stubben blijft favoriet, zowel het gesp werk als het leer is van zeer goede kwaliteit en met intensief gebruik nog geen schade/losse stiksels etc.
Dobert is ook wel een fijn hoofdstel, sommige zijn er weg van, ik vind persoonlijk dat het leer zo zacht word dat het 'uitrekt' en ik zou het niet bij een jong paard omdoen (itt stubben)
hubertus is goed, maar niet mijn favoriet
lemetex is dochtermerk van stubben, zelfde kwaliteit, wel wat stugger voor mijn idee.
chamberlain, fijn leer, maar niet zo'n goede kwaliteit als stubben, gesp werk is erg 'rammel'.
Heb ook HH etc hoofdstellen gehad, maar uiteindelijk kun je toch beter investeren in een van a-kwaliteit als je hem voor lang wilt.
mijn pony was 2,5 en kreeg gewoon mijn dobert om hoor niets aan kapot gegaan of zo en over het leer dat zo zacht word dat het uit rekt heb ik nog niet mee gemaakt met mijn dobert hoofdstellen
(HH lak)

:

zoals capriooltje zegt.. Lotte_Wessel kan je hem bestellen.. die besteld ongeveer 1 keer in de maand (als er genoeg aanmeldingen zijn) hoemeer aanmeldingen hoe goedkoper de verzendkosten zijn.