Denk dat die maten kleiner uitvallen..
Akhal_Teke: Dat is inderdaad slim.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Oeps, ja... ik snap 'm... Geloof dat ik nogsteeds labiel ben, nu al 3 nachten niet geslapen en dan ook nog een kalmeringstabletje gehad, maakt een mens niet helderder

Maar scheer niet alle boomloze zadels over één kam! Je hebt op een barefoot gereden, maak ik op uit de tekst, maar kijk eens naar een Startrekk of een Trekker? Die heb ik eerder in het topic al laten zien, de Startrekk is er in 18,5 inch en de Trekker kan je ook tot heel klein en heel groot instellen met verschillende maten kussens, qua lengte. 

)
Die kan je super advies geven!
En is bovendien met dikke kussens te krijgen, mocht je bang zijn voor drukverdeling.

)

Het is ook zo sneu als je dan moet gaan zeggen tegen iemand dat je een maat 3 liever niet verkoopt omdat je daar niet aan mee wilt werken , dat is nogal kwetsend natuurlijk ! Dan kun je beter helemaal geen maat 3 hebben , dan heb je dat probleem niet 

) en heb ik er toevallig nog 2 te pakken kunnen krijgen. Daarna waren er nog 2 over bij Barefoot dus die heb ik maar weer ingepikt en 1 daarvan staat nu op de aanbiedingen-pagina , kan er weer iemand een mazzeltje aan hebben