Dilemma: Transportbeschermers!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Aardbei445

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 21:26

d0nnaa_dan schreef:
Ik gebruik altijd peesbeschermers & strijklappen, en voor springschoenen. Werkt prima, ze staat rustig op de trailer zonder poespas. Bandages wil ook wel, maar dan zit ik ook met het probleem dat ik ze op de terugweg niet meer omkrijg.
Als ik ga klooien met transportbeschermers dan zijn de rapen gaar :')

Zijn dan die stable boots niet wat voor jou?

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:27

Neehoor, dit werkt prima voor mij. Dan vind ik 50 euro veel geld om uit te geven aan iets dat ik niet nodig heb :)
Edit: vind ze erg mooi en praktisch hoor, daar niet van. Kan me goed voorstellen dat dit voor veel mensen goed werkt!
Laatst bijgewerkt door Donna_ op 08-05-11 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:28

Beli schreef:
Die stable boots??
welke kleur en maat? wat wil je er voor hebben

Maat full, zwart met grijs.
Voor een leuk bod mogen ze weg :)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:30

die ben je vast snel kwijt want ze zijn uitverkocht in het zwart-grijs

Semmerd

Re: Dilemma: Transportbeschermers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:35

Heb nu inderdaad ook stable boots! Love them!
Mijn tuiger ging altijd raar staan lopen met die hoge transport beschermers en zakte altíjd af..
Hoe los of vast ze ook zaten met gevolg dat de beschermer afzakte, hij er opstond en uitgleed in de trailer nu die dingen nooit meer! Die boots blijven goed zitten, succes met je beslissing trouwens genoeg keus hé.

FairLady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 08:54

ik heb alles geprobeerd ook de stableboots. maar mijn paard krijgt alles voorelkaar om af te trappen. heb nu de br travel pro beschermers

http://br.nl/page/info.php?id=214574

deze laat ze perfect zitten zonder dat ze ze af trapt. voor mij geen andere bescherming meer.

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 12:32

ik heb de transportbeschermers van Amigo.. erg fijn! voelen stevig aan en hebben een hele goede pasvorm. velen bij mij op stal hebben ze en zijn er allemaal erg tevreden mee. Ik doe er wel altijd rondom springschoenen onder voor eventuele afzakken en extra bescherming, maar zijn ook prima zonder springschoenen te gebruiken hoor, als je ze gewoon goed vastmaakt zakken ze niet af.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 12:35

FairLady_ schreef:
ik heb alles geprobeerd ook de stableboots. maar mijn paard krijgt alles voorelkaar om af te trappen. heb nu de br travel pro beschermers

deze laat ze perfect zitten zonder dat ze ze af trapt. voor mij geen andere bescherming meer.

Dat zijn de allerfijnste. Die gebruikten wij op het dekstation ook voor alle 12 de dekhengsten. Dus die zijn echt heeeeul goed. Alleen hadden wij de Kalvakade, hoeveel kosten de BRs?

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 12:43

FairLady_ schreef:

dit lijken me echt van die "zweet" dingen

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 12:52

immii_clarr schreef:
ik heb de transportbeschermers van Amigo.. erg fijn! voelen stevig aan en hebben een hele goede pasvorm. velen bij mij op stal hebben ze en zijn er allemaal erg tevreden mee. Ik doe er wel altijd rondom springschoenen onder voor eventuele afzakken en extra bescherming, maar zijn ook prima zonder springschoenen te gebruiken hoor, als je ze gewoon goed vastmaakt zakken ze niet af.

die heb ik ook, nog nooit afgezakt. Ik gebruik ze wel alleen alle 4 als m'n paard met een anders samen staat.
ik doe ook springschoenen om vooraan, omdat als mijn paard op der eigen hoeven zou gaan staan en ze en ijzer kwijt is, ik meer miserie heb dan iets anders.

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 13:57

Sat transportbeschermers bij zoveel van jullie afzakken... Nooit last van gehad. Ik heb hoge van Chamberlaine. Goede kwaliteit voor een leuke prijs. Ik gebruik er altijd springschoenen bij en soms doe ik mijn peesbeschermers er ook al onder.

FairLady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 15:02

Chaos schreef:
FairLady_ schreef:

Dat zijn de allerfijnste. Die gebruikten wij op het dekstation ook voor alle 12 de dekhengsten. Dus die zijn echt heeeeul goed. Alleen hadden wij de Kalvakade, hoeveel kosten de BRs?

ik heb ze in de aanbieding gekocht voor 100 voor 4 maar volgens mij zijn ze bij piafferuitersport totaal voor 4 stuks 140 euro ofzo.
ik wilde eerst ook de kalvakade, maar omdat fairlane alles aftrapt en/of kapottrapt ben ik eerst voor de br gegaan. ik kan altijd nog voor de kalvakade gaan.

ik vind ze niet zweten, zijn helemaal niet erg warm. maar alles om de benen is ook warm.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 15:09

Wordt helemaal niet zo warm juist. Het zijn kappen he, geen bandages. :+
Ik vindt met dergelijke transportbeschermers, dus die van BR, Kalvakade, de beste die er zijn, juist vanwege warmte, pasvorm, kwaliteit.

Ik ga eens bij Piaffe kijken, heb ze nog nooit gezien die van BR, THANX! :D

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 14:03

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 14:10

Dat zijn wel weer de Kalvakades of niet?
Verkoop je ze niet toevallig? :+

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 14:13

en? TS, al iets gekocht/keuze gemaakt??

Aardbei445

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 14:54

Ik ga als het goed is volgende week naar de winkel en neem dan de stable boots mee :) ?Alleen die van apple01 zien er ook goed uit, maar die zijn zo duur!

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 17:01

apple01 schreef:
Ik heb deze:
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7HVAZPMI-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HVZP3QTM-D.jpg

Zakken NOOIT en dan ook NOOIT af! Echt top! Ik heb ze maar een paar keer omgehad bij een paard. Die de keer daar voor zijn transportbeschermers zo aan gorde trapte.

Die van mij zijn te koop, voor de geinteresseerde. Die de nieuwe te duur vinden. ;)
Het is maar een tip :)

Hier heb ik ze gekocht: http://www.hastvarld.se/kavalkade-trans ... anguage=nl

Wel een stuk duurder dan die van BR maar ik hoorde dat die niet zo sterk waren als de Kavalkade...Maar ik weet dat zelf niet hoor.