Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:enige wat mij wel opviel is dat een nieuwe zitting van een wow in het begin niet helemaal top ligt. Je moet hem echt even inrijden zeg maar.
Dus als je dan een gebruikte wow hebt uitgeprobeerd, dan zit een nieuwe wow anders !
Seven schreef:extra lang inderdaad
@kleinvosje appart dat jij daar een bobbel voelde dat is voor mij de rede waarom ik nooit op gewone zadels kan rijden met de gesp van de stijgbeugel riem onder het rokje vreselijk zo'n bult bij je been. Bij de wow heb ik daar echter nooit last van gehad ook niet van het voorover gooien was de wow wel naar jou gewicht afgesteld?
kleinvosje schreef:Ik heb gisterenavond op de WOW van een cursusgenootje gezeten, maar om eerlijk te zijn was ik er niet helemaal kapot van. Ik had vooral lest van de plaats waar de beugelriemen aan het zadel gemaakt zijn, dat was echt een dikke bobbel die in mijn bovenbenen duwde. Ik had ook het gevoel dat ik voorover werd geduwd door het zadel. De zitting vond ik wel fijn zacht, maar toch is dat voor mij geen aanleiding om over te stappen. Ik hou het wel gewoon bij mijn Kieffer!
Bubsj schreef:Ik gooi gewoon plaatje er ff bij
Daan_Ordeal schreef:Bubsj schreef:Ik gooi gewoon plaatje er ff bij
Mijn zadel ziet er anders uit als je het zweetblad optilt. Dat stukje waarop de singelstoten zeg maar liggen is bij mij veel korter. Ik heb ook geen band lopen waar je de singelstoot tussendoor kunt doen. Mijn singelstoten zijn verder hetzelfde bevetigd als op het eerste plaatje.