Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pentax schreef:Gebruik mijn ihp zadel/hoofdstel dus wel intensief, ding ligt als een huis op mijn beide paarden.
Na een maand intensief gebruik begint hij ook steeds soepeler te worden. Qua prijs heb ik écht niks te klagen over de kwaliteit.
Krijt veel complimentjes op stal over de kleur ook (lichtbruin).
Ben benieuwd hoe het over een paar maanden is.
renate85 schreef:MIjn schoonouders zijn verkooppunt van IH in deze omgeving.
En ik schrik van het geklaag van sommige van jullie...
Heb dus zelf ook altijd spullen van hun, moet zeggen dat het prima spul is.
Voor de mensen die niet duizenden euro's uit willen/kunnen geven voor een zadel is het een prima oplossing.
Goeie service, en je kan je paard ook meenemen om daar te passen.
Je heb idd verschillende prijzen.
Zo heb je een set voor 250 euro, maar je hebt ook merk zadels daar van ong 500 euro.
Het is maar net wat je zelf wil.
Lauren1997 schreef:Ik denk dat een Interhippique zadeltje best kan.
Natuurlijk, kwalitatief is zo'n zadel natuurlijk bagger, en zal je er zeker geen jaren oid. mee doen. En o zo lekker zal het ook niet zitten..
Maar als het enkel voor af en toe is en het ligt supergoed op je pony, waarom niet?
Als je het maar goed door een deskundige zadelmaker laat nakijken (nadat je het gekocht hebt, ook regelmatig de zadelmaker terug laten komen).
Als het niet past, kan je het zadel gewoon binnen 8 dagen teruggeven en het volledige aankoopbedrag terugkrijgen (zie ik net op de site).
Zelf zou ik echter voor bijv. een 2ehands Wintec oid. gaan, is kwalitatief veel beter en 2ehands dezelfde prijsklasse.
Of een boomloos Barefoot zadel ofzo, is wel wat duurder en je moet ook wel erg aan boomloos wennen.. Ook hoorde ik dat het niet zo goed is voor lange afstandsritten, i.v.m. de rug v.h. paard? Maar weet niet of je dat ook echt van plan bent?