Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Ik vind het wel heel vervelend moet ik zeggen, maar hij is nu ook nog wel erg jong, 4,5 jaar en de zadelmaker zei wel dat je kunt blijven aanpassen met bomen en fishes enzo maar dat er wel grenzen aan zitten, dus hij moet niet heeeeeeeeeel veel veranderen. Ze zei ook dat ze gemaild had over een tussenboom en dat ze die nu gaan maken. Ik wacht denk ik tot hij een jaar of 6 is en dan koop ik waarschijnlijk wel de kent&masters en dan ga ik binnenkort maar eens een zadelbontje kopen voor mijn arme kont.

. Het probleem is eigenlijk gewoon de vorm van de buik, dus ik probeer nu ook het buikje weg te werken, alhoewel ik bang ben dat zodra hij op het land gaat het weer helemaal voor niks is geweest.
Vind ik ook!
). Maar misschien kan het wel minder worden als je de buikspieren traint, heb je dat al geprobeerd? Balkjes lopen en meer galopperen? Ik heb geen idee of het werkt hoor. Schangah schreef:xMERCURY schreef:Oh, ik weet trouwens niet of ik het al eerder vermeld heb, maar het gaat hier om een nieuwe Wintec Isabell Werth