knollentuin schreef:joyce_eddy schreef:Ik durf straks bijna geen nieuw zadel meer te kopen die zadelmakers zijn zo gehaaid! GELD, GELD, GELD EN NOG MEER GELD!!
bestaan er nog wel goede zadelmakers die bijvoorbeeld zeggen: ik kan je niet helpen want niks past?
ja zulke hebben wij van t jaar op de werft gehad!! welliswaar geen zadelmakers maar zadelpassers en als zij vonden dat t niet paste verkochten ze niet. ze deden geen concessie,ik heb daar echt respect voor want e zijn wel een paar ochtenden aan het passen geweest en er is een zadel binnengekomen maar dat lag niet naar hun wens en dat hebben gewoon weer teruggestuurd
wauww!
dat is nu service!
ik moet straks wat hebben voor mijn fjord en ben als de dood dat ik iets soortgelijks ga krijgen als TS!
hier in enschede en omstreken zit
divoza
walter
koenderink haaksbergen
riel klumper almelo
hoor allemaal vele wisselende verhalen over
. De rest van de verhalen waren net zo wanhopig als die van mij. Heeft hij jou meteen een goedpassend zadel geleverd of moest hij nog een paar keer terugkomen? Ik denk namelijk dat als mijn zadel gewoon gelijk goed had gelegen ik geen problemen had met deze man. Totdat ik aangaf dat zijn zadel niet naar behoren lag vond ik hem bijzonder aardig en correct maar toen ik op- en aanmerking had kwam naar boven hoe hij daadwerkelijk is.