[WN] Ervaringen met Professional's Choice Heavy Duty Air Ride pad

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vera

Re: Ervaringen met Professional's Choice Heavy Duty Air Ride pad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 15:27

Shotime; ik denk dat als je goed terugleest, de ergernis bij iedereen begon om het feit dat "SabineFuchs" wederom een verkooppraatje voor eigen laatje aan het houden was.
Kijk alle topics hier maar even na die enigszins over pads/zadel passen gaan en Vaquero is het antwoord op al uw problemen.
Aangezien "SabineFuchs" al jaren opduikt op Bokt (met of zonder SA) en "haar" posts altijd zo weet te schrijven dat menigeen zich hier groen en geel aan ergert, dan kun je heftige reacties verwachten.

Dat jij (en je paard ;) ) tevreden zijn over jullie zadel is toch prachtig? Ik zou me zeker niet aangevallen voelen, daar is namelijk niemand op uit. :(:)

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 19:03

Hey ho ! Hier ben ik weer ! Even lekker lezen, het is toch te koud buiten :brr:
Ik meng mij absoluut NIET in de V-discussie, want ik word er zo langzamerhand een beetje heel erg moe van. :O
Even googlen kan je verschillende tests van pads opleveren. En weet je wat het rare is ? Bij de V-test komt de V-pad er als beste uit. Bij de PC-test ? Raad eens ? _O- :')
Mijn geloof in die tests is dus dieper dan het Marianentrog.
Ontopic : ik heb een verzameling pads waar Arthur zou beginnen bij blozen.
Ik heb de PC Heavy Duty Air Ride pad, waar de TS naar verwijst in de tye en dye kleur.
Op zich vind ik het geen slecht pad om mee te trainen (reining), maar er is wel een nadeel aan : het pad verschuift naar voor bij mijn paard. (en alleen dit pad, bij andere heb ik dat probleem niet), ik denk dat het komt omdat de stof aan de bovenkant erg glad is, en ik vind het pad voor het mooie net iets te klein voor mijn oversized reining zadel.
Mijn ervaring : (en dat allemaal ZONDER testmateriaal en ZONDER mijn paard er over te ondervragen )
- voor lange ritten : Mattes pads ! Met ster op 1
- om te trainen : een gewoon neopreen ding van Buckaroo of Cattlemans. Nu heb ik ook sinds erg kort een neoprene van PC, maar nog niet gebruikt. (dank u <:) :){ ! )
- voor shows : een showpad van PC of mijn 100% viltpad met een blanket erover. Op shows zit je dikwijls redelijk lang op je paard, en dan vind ik het neopreen niet zo goed omdat de rug er inderdaad erg heet onder wordt.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 16:49

Moderatoropmerking:
Slotje is er weer af, een aantal posts zijn verwijderd en het verzoek weer gezellig ontopic te blijven :)

De vraag van dit topic was "Ervaringen met Professional's Choice Heavy Duty Air Ride pad" het andere gelieve te laten rusten.