Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar dan helpt het zeker als daar wat extra ruimte is (achter de ellebogen bedoel ik dan) en de lusjes niet tot aan de randen komen, toch?
[***] schreef:Zou best kunnen hoorMaar dan helpt het zeker als daar wat extra ruimte is (achter de ellebogen bedoel ik dan) en de lusjes niet tot aan de randen komen, toch?
Ik heb reactie gehad van de ruitershop, ze hebben die singels in voorraad (had de link van Pfiff meegestuurd) en dat zou voor 52 euro zijn (en je krijgt er altijd nog extra korting) .. Dus ik ga eens een kijkje nemen, als het inderdaad die singels zijn is dat nog wel iets wat ik wil proberen
Denk dat het niet voor vandaag zal zijn dat ik er geraak, maar als ik wat info heb post ik het even hier 
Naja, hij heeft zomereczeem en dus bijbehorende jeuk & gevoeligheid voor alles wat vliegt
Kan me voorstellen dat hij dan sneller gevoelig is voor bepaalde dingen ofzo
Maar omdat het echt alleen aan de singel is en echt alleen met het rijden ontstaat lijkt het me toch een lokaal probleem zeg maar .. Verder heeft hij eigenlijk nooit wonden ofzo (gelukkig
).