Precious20 schreef:cooky_chanel schreef:Ik vind de WOW absoluut niet WOW! Ik ben blij dat ik 'm kwijt ben (ik kreeg 'm bij mijn paard) en ben nu heel gelukkig met mijn KN Allegro! De Wow is schreeuwend duur en ze zijn oerlelijk! Ik vind ze voor geen meter rijden, ze zitten niet fijn en ik kon mijn paard totaal niet uitzitten. Nee, dit was voor mij eenmalig en nooit weer!
Niet persoonlijk bedoelt.... maar is het niet belangrijker dat je paard het een fijn zadel vindt? Dit mis ik eigenlijk in jouw post. Het gaat alleen maar om hoe jij het zadel vindt. Voor mij is de eerste voorwaarde voor een zadel dat mijn paard er comfortabel mee kan lopen. En of ik daar nu een houding als Anky in heb of juist helemaal niet, dat maakt me eigenlijk bitter weinig uit. Vaak is zo'n luchtgevuld zadel énorm wennen maar na een tijdje raak je eraan gewend.
Maar als je zelf niet lekker zit in zo'n zadel kan dat ook nooit prettig zijn voor je paard ookal past het perfect als je er zelf gewoon niet in kan zitten zit je je paard meer in de weg.